Ranveig R Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 ...Nei det er ingen vanlig dag, for det er Ranveigs fødselsdag, hurra, hurra, hurra!"
Monajenten Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Hurra hurra hurra, gratulerer så mye med dagen til Ranveigmor:-D Klart det er en spesiell dag:-D
Ranveig R Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2011 Wohoo, takk for det ) Har fått ny "yndlingsbursdagssang" etter eg og ungane såg på Marikken her ein dag, kanskje den sangen er meir vanleg i Sverige enn her? Eg hadde i alle fall ikkje høyrd den før. Men har tenkt å innføre den som eit norskspråkleg alternativ til Happy birthday to you, når ein vil ha noko som går kjappare (og med litt mindre bukking og nikking og neiing og snuing omkring) enn Hurra for deg No får eg vel heller komme meg i seng, så eg blir i stand til å nyyyte fridagen i morgon. Har fri annankvar mandag (etter jobb seint søndag kveld) mens ungane er i bhg, så det var bra timing på bursdagen i år. Ungane får kort dag og eg får sove litt, spele litt data kanskje, og så trene (eller lure mamma og mormor med på shopping... Elle melle...vanskeleg valg...)
yasmina Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer saa masse med dagen ! Haaper du hadde en straalender dag !
Tante Blås Squaw Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Hipp hipp! :oD Håper dagen din blir knallfin! :oD
Ranveig R Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2011 Takk takk, søte jenter! Har hatt ein kjempedag, og skal kule ned resten av kvelden med digg og tv-serier )
Nikamo Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 Kremt... Er vel ikke fra Madicken, men fra Lotta i Bråkmakergata denne sangen vel...?! ;o) Men gratulerer med vel overstått! Og sangen er fiiin )
frk Nilsen Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Grattis med gårsdagen Håper du fikk en knall bursdag
*Nøtta* Skrevet 29. mars 2011 #13 Skrevet 29. mars 2011 Gratulerer med dagen...men jeg ble nysgjerig på sangen jeg... link??
Ranveig R Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2011 Eg hugsa vel forresten feil, trur sangen er frå "Lotta fra Bråkmakergata", ikkje Marikken. Anar ikkje om den fins på nett, kan heller ikkje den originale (svenske) teksten, sjølv om den sikkert liknar på den norske. Ikkje spesielt mykje til hjelp her ser eg
Nikamo Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Litt uti dette klippet http://www.youtube.com/watch?v=LjqCNXNB638&feature=related kommer sangen ;o) Tekst: Va e de för en dag? E de en vanlig dag? Nej de e ingen vanlig dag för de e Lottas födelsedag. Hurra, hurra, hurra! Jepp, jeg har litt lite å finne på ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå