*tyren72* Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hei jeg skulle hatt TR på torsdag og i dag er det mandag og TR er fremdeles ikke kommet, tok test på lørdag og den var neg. Noen som ser hva som skjer? Er det tanta som tuller med meg? Uff føler vel egentlig at jeg maser litt her og det er virkelig ikke meningen men er litt bekymret siden TR ikke kommer... Tusen takk for svar.... Jeg 160572 Han 080475
-mtp- Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 i løp av uken kommer du til å få svar tirsdag kansje ?
*tyren72* Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Takk for svar, men vet du om det er TR som kommer da? Eller hva mener du med svar? Du virker veldig flink, og skal gi tilbakemelding så fort noe skjer...:-)
-mtp- Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 eg har fått opp graviditet på deg, men no får eg bare opp et svar som du blir glad over... men kan vere det er posetiv test eller så kan det vere at du blir lettet over å få TR å slippe å gå lenger å vente og vente...
Athina' Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg skrev sist at jeg så dagen tirsdag, spotting da mens mot helgen - står for den fortsatt. Greit å få den så du kan begynne på nytt, for jeg ser ingen baby det har heller ikke gjort så langt. Lykke til :-)
Athina' Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Hmmm kom til å tenkte på at det kanskje ikke var deg jeg sa det til men BeskyttetAvEngler :-) Men uansett så ser jeg ingen graviditet på deg heller og det er vel det du spurte om, men jeg vet jeg har sett på deg før :-)
*tyren72* Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2011 Tusen takk for alle svar, utrolig takknemlig til dere begge:-) I dag er det tirsdag og ingen TR har meldt sin ankomst og jeg tørr ikke ta ny test er nok bare redd for at den er neg :-))) noen som ser noe mer på meg i dag? Er egentlig bare veldig masette føler jeg... Sorry jenter..
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 mastet, er ikke det er kjenne tegn for at vi er damer får opp at du skal vente til lørdag kansje Tr kommer innen den tiden (da er jo penger på test spart) eller så får du opp en aldri så liten overraskelse Og du.... IKKE STRESS MED DETTE!!!!
*tyren72* Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2011 He He tusen takk mtp ... Ja skal vente til helga men da har jeg gått langt over en uke men blir nok ikke noe test før da nei :-)) jeg har begynt og få en del vondt i brøstene men det er nok bare innbilning :-)) ha en fin dag videre mtp og takk igjen.. Skal komme med tilbakemelding så fort jeg vet noe ...
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #10 Skrevet 29. mars 2011 hehe eg også går rundt med masse symtomer på meg selv no.... hehe Vist du ikke er gravid håper eg du snart får Tr så du kan begynne på Ny runde
Athina' Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror også den kommer mot helgen altså, så ikke test før da - spar de pengene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå