Gjest Ms. Muffins Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg hadde styrtfødsel sist, som varte i to timer fra første ri, til jenta var ute. Denne gangen bor jeg et stykke unna sykehuset, og hører flere sier at fødsel nr. to tar kortere tid enn med nr. èn. Derfor lurer jeg på om JM kan sjekke åpning i uke 36? Merket jo ingenting sist, og våknet med sterke rier, helt plutselig. Hadde vært kjekt å få en "ca.evaluering" om hvordan det står til der nede. Spesielt siden jeg har hatt mye vonde kynnere og murringer siste to ukene.
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Det er absolutt mulig for henne å sjekke - ingen medisinske grunner til å ikke gjøre det hvertfall! Du må nok bare spørre henne! Hadde du ikke født i uke 38 før ville det kanskje vært liten vits i å sjekke i uke 36. Mange er jo ikke moden eller har åpning i uke 38/40 engang. Men en sjekk vil likevel bare kunne vise status i uke 36. Selv om det skulle være umodent kan det likevel gå veldig raskt når kroppen vil igang. Og selvom det skulle være åpning på flere cm og full modent kan du jo gå slik i flere uker! Men spør du, så får du hvertfall sjekket! Slipper du å gå og lure!
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Hei hei Jeg hadde også kjapp fødsel sist, 1.5t.. Hadde aldri no murringer o.l sist. Men denne gangen sliter jeg med kynnere og mye mens verk. Tidvis kommer det i tak. Gikk til jordmor forrige uke for å spørre henne om hun kunne se åssen d lå an der nede, for en bli jo litt bekymra selv om d e tidlig enda. Var da i uke 35+5 Hun sjekket og jeg var helt moden men ingen åpning. Hun sa hun ville sjekke meg hver gang nå framover på kontrollene. Så det er ikke for tidlig å spørre ALT for at vi skal føle oss trygge Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå