Gå til innhold

Jeg tror jeg har funnet brudekjolen min.....


Monajenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fin kjole, men ikke helt min stil. Ikke har jeg kropp heller til å skulle bære en slik kjole. Misunnelig på dem som har det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd den så vet jo ikke om den er like fin på;-) Men jeg har timeglassfigur og er veldig smal i livet så jeg tror kanskje jeg vil kle den? (Håper det:-p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var fin! Men må nesten innrømme at jeg ble en liiiiten anelse overrasket, hadde trodd at du var av typen som ville valgt noe annerledes :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg også:-o Men jeg har jo ikke prøvd den da! Egentlig har jeg alltid tenkt at jeg IKKE skal ha stroppeløs, men heller en dyp (ikke for dyp) v-utrigning, tror jeg vil se høyere ut da. men har jo ikke vært i noen butikker og prøvd, kan ikke bestemme meg før det;-)

 

Men nå ble jeg nysgjerrig: Hvilken kjole hadde du tenkt at jeg ville valgt??? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns kjolen er veldig fint!

 

men er ikke du ganske lav? jeg vil tro den kjolen vil få deg til å se lavere ut.

 

men du får dra å prøve den på. når du står der å ser deg i speilet, da vet du om den er rett :)

 

men apselutt en fin kjole :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke SÅ lav da:-P Men er ikke høyere enn 163 cm, men er glad i å gå med sko med sånn 12-13 cm høye hæler da;-) Men ja, det kan hende jeg blir for lav, må nesten bare prøve den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte på det når jeg hadde trykt på lagre at det var jo noe merkelig av meg å skrive med tanke på at jeg jo aldri har sett deg. men for meg er du lav.... haha

 

men med 163 og høye sko så er du jo apselutt lang nok til en sånn kjole :)

for meg var du liksom mer 150... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei. den er "bukt opp" altså den er like fin, men jeg har hadde det så utrolig mye gøy med den at den er ikke "gifteseg matriale" mer.... hehe

 

om jeg gifter meg med jens stoltenberg, som jo er planen, så skal jeg har en hvit korsjett med et stort sort kjørt med masse ekte røde roser på.

og brudebuketten skal være med hviteroser som kan henges på kjørtet når jeg ikke gidder holde den. sånn at det blir masse røde roser med et hjerte av vite roser på siden... hiih..

 

ok jeg har for mye fritid.

 

men skal jeg gifte meg med en vanlig dødelig kar så vil jeg har hvit korsjett med rødt stort prinssesse kjørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolene deres var nydelig, og Mona, jeg har nettop vært og pøvd x-antall brudekjoler i ulike snitt og fasonger, og den du viser til er nok penere til en timeglassfigur enn til en "stolpe"/guttekropp....Tro du meg :o) Så den du har sett på MÅ du prøve, eller noe liknende..Cluet er at den går ut såpass langt opp (ikke så høyt at det blir en "vanlig" a-linje) at man får en fin balanse hofter/pupper/ben.. Da passer den de fleste fasonger (med litt midje)..DU, med din timeglass kan faktisk tåle enda mer utpreget havfruefasong, jeg, med mine rette, mot pærefasong kunne IKKE ha en havfruefasong hvor skjørtet gikk ut for nært ned til knærne...Men til deg tror jeg det kan bli nydelig:o) SLike kjoler krever litt pupp og rumpe (ja, jeg har prøvd mange...og funnet ut en del he-he..)

 

JEG ville ikke valgt noen av kjolene da, men så har jeg ikke funnet en eneste "Må ha kjole" og endte opp med og få sydd en kjole, satt sammen av to...

 

http://www.123hjemmeside.no/silke/26807594

 

Det er denne, underkjolen blir dog like lang som "blondeoverkjolen", og jeg har den bare opp til blomsten imidjen, overdelen blir fra denne

 

http://www.bruden.org/45609579?i=39934223

 

Og jeg skal ha korsett inni og knyting/snøring bak (har funnet ut at jeg foretrekker det. da tilpasses størrelse og fasong mye bedre) og fargen blir en mellomting mellom disse to:o)

 

Har ikke prøvd den altså, ikke noe liknende en gang :o) Så blir spennende...Gleder meg veldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2søtesmåh: Det ser ut som om kjolen din kommer til å bli kjempefin!! :-)

 

Jeg var og prøvde den i dag...klarte ikke å dy meg. Fy f***, det var nesten så jeg døde litt. Den var perfekt med gigantisk enorm stor P!!!!! Jeg er fortsatt litt i sjokk over at jeg kunne se SÅ fin ut, hahaha:-D Den var perfekt til kroppsfasongen, og jeg prøvde den i fargen på bildet som heter oyster. Hadde egentlig sett for meg kremfarget e.l., men den passet perfekt til både håret og huden min. Herlighet, er det mulig liksom.

 

Så nå har jeg sittet og googlet på diverse utenlandske nettsider som virker veldig seriøse, og funnet den til halv pris av prisen i brudesalongen..... Må prøve flere da, bare for å gjøre det, bedre å ha prøvd for mange. Men akkurat nå føles det veldig som om jeg kommer til å ende opp med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh den var nydelig!! Kjempefin:-)

Har du fått kjolen og vet at det er ekte? De hadde nemlig "min" der også, til 2346,- I butikken kostet den 11400,-......klarer ikke helt å tro at det kan være sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er kjøpt i Norge:) Turde ikke ta sjangsen på å bestille fra utlandet jeg, men vet om mange som har gjort det... med hell!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke tilfeldigvis hvilke sider de har kjøpt på, de som har gjort det med hell? Føler liksom jeg må ha "bekreftelse" på at det er en ok side, hehe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har hørt om har sagt de har kjøpt på e-bay og det kan jo være så mangt;) Har desverre ingen råd der. Skjønner godt du tenker sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...