Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil skje videre her fremover, er det noe nytt? Noen gode råd evt?

Tar i mot alt dere kan se ang dette. f230982. Jeg kan stille mer konkrete spørsmål eller si mer rundt situasjonen hvis det trengs, men vet mange synes det er greit å vite minst mulig..

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

får opp at du evt ligger i en "knipe " på jobben no.? men det kan og vere du ikke helt trivest der? rett etter ferien din vil du få tilbud om ny jobb eller større stilling :)

Men tror du også må jobbe litt mer og ikke ta det så negativt....

Får opp at du har vert stresset et god stund, og dette har slete på deg noe de siste ukene....

lykke til

Skrevet

spår du tilbake? no vet ikke eg om du spår men fikk en feeling på det :P

Skrevet

Hei -mtp- og takk for svar. Er vel ikke i noen knipe i jobben egentlig, men går på korttidskontrakter og har en ganske liten stilling og er usikker på om jeg burde finne meg noe annet, samtidig er jeg gravid og da er det nok ikke så lett å få noe nytt før permisjon kanskje, større stilling der jeg er nå er ikke mulig. Jeg har vært stresset pga sykdom/kvalme, begynner endelig nå å komme meg litt. Ønsker vel egentlig å få meg en mer fast stilling, vet jeg ikke kan fortsette der jeg er nå etter svsk.permisjonen, noe som gjør at jeg blir utålmodig på å finne noe nytt allerede :S Vanskelig å vite hva jeg skal satse på i grunn.

Kan spå tilbake ja, var det noe spesielt du tenkte på? :)

Skrevet

bare lurte på om du sog noe ang graviditet på meg? er ikke prøvere men har samme symtomer nå som begge de 2 andre gangene....

og noe forlovelse/ekteskap på oss?

17 04 86 eg

16 09 83 han

Skrevet

Følelsen jeg fikk med en gang var at du ikke er gravid, men kortene sier noe annet..så ble litt forvirret. Så ja fikk opp graviditet på deg eller at du kan bli det "når som helst" hvis du vil det selv da. Tror du er en person som blir lett gravid? Ang forlovelse/ekteskap ser jeg ikke noe i nær fremtid..er dette noe dere "diskuterer" litt? hehe, får liksom opp prat om dette..akkurat som at han må overbevises litt? ;)

Har ikke spådd på ganske lenge så du får ta det med en klype salt! Følt meg litt ute av det etter at jeg ble gravid av en eller annen grunn :S

Har du lyst å ta en liten titt på kjønn også? Bare om du har tid/lyst :)

Skrevet

hehe du traff jo ganske bra... Han vil ikke gifte seg eller han vil om han får det han vil ha av ring og ring til 17 000kr har ikke eg rå til :P

Ja vi fikk 2 tette jenter så blir lett gravid.... Han vil ikke ha flere no heller ikke eg, men gjerne om en 3-5 år vil eg ha en igjen :)

Hoff så håper eg ikke er gravid no:( ikke son men eg orker ikke 3 tette svangerskap yngste er 5 mnd på torsdag og elste er 2 år om 14 dager...

Vi har ikke hatt noe som helt son kontakt på nesten 4 uker så håper virkelig ikke eg er gravid :P

Tilbake til deg :)

Eg er selv ganske rusten på dette (spådde ikke når eg gjekk gravid og no har torta og pendel begynt med noe rare greier, så har bestilt nye kort i dag og lter ennå etter pendel )

Men får opp jente på deg :) men når er eg ikke helt sikker på.. når du har termin?

Skrevet

Ok, men holder meg til følelsen av at jeg ikke tror du er det, men at du kan bli det hvis du vil liksom :) Oi såpass dyr ring ja, hehe, du får fri selv da ;)

Har termin i begynnelsen av september. Skal på ul om to uker så kan gi tilbakemelding på kjønn da hvis de ser det :)

Skrevet

hehe, da kan det heller bare vere :P ja vi liker tilbakemeldinger :) lykke til på UL :)

Skrevet

Heia zazzyjenta mi :-)

Har ventet på deg nå, tenkt mye på deg og den kvalmen din- men da ser det ikke ut som jeg tok så alt for galt da når jeg sa 2 uker i siste brevet til deg :-) Og DEN er jeg glad for for nå synes jeg du skal begynne å nyte dagene og jeg kjenner jeg puster mye bedre(ikke bra, fortsatt litt sånn astmatisk hehe) når jeg ser på deg nå :-))) Jeg ser ny jobb på deg jeg, innen juni vil jeg tro - ser deg sittende ved en pult i kortermet genser...eeehhh men du hadde jo ikke magen så da må dette være neste år... ... hmm nei jeg mener du skifter jobb innen juni og da kanskje dette blir en fast jobb - eller kanskje lengre kontrakt. Og er det at du går på kortstidskontrakter der du er nå så tror jeg kanskje det er en annen jobb i samme firma :-)

Du vil få en fin sommer jenta mi, ser deg le på en strand og leke i strandkanten sammen med din kjære - har dere bestilt sydentur? Fikk en fornemmelse over at det er i utlandet :-) Kanskje det vil være en overraskelse fra mannen din, en sånn 'dette fortjener du virkelig jenta mi etter alt du har vært igjennom' tur :-)

Vet ikke hvorfor jeg vil si dette, men vært litt forsiktig når du er ute å går i morgen, se hvor du setter bena :-)

Klem

Skrevet

Hei du :) Ja du traff fint på det, har gode dager for tiden, bare kvalm hvis jeg blir veldig sliten nå :) Så er et helt annet liv plutselig og det er jeg veldig takknemlig for! Ser du ny jobb sier du? Åh godt å høre, selv om jeg kanskje må vente et år på den :) Og høres veldig bra ut å sitte ved pult! hehe, er kontorjobb jeg ønsker meg mest av alt, og er jo det jeg har nå også. Spent på om du får rett her :) Blir ingen sydentur på oss i år nei, jeg takler varme veldig dårlig så ønsker faktisk ikke å reise dit heller, hehe, men at vi får oss en liten reise hjem og en annen romantisk tur bare oss to håper jeg det blir.

ik..nå ble jeg litt stressa, tør ikke gå ut i morgen jeg nå ;p Er glatt her ja! Takk for at du så på meg :) Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...