mamman til Fillip Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Minsten her liker beste kjøleskapskald mme, da drikker han masse.. ellers vil han nesten ikke ha..! går det ann å få til dette?? blir da altfor dyrt å kjøpe ferdigblanda...
2010 Mammaen Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Jeg setter fferig mme i frysen noen minutter før han skal få den og da er den kald når han får den. Om morgenen (tiiidlig) har vi ikke tid til det og da blander jeg 170 ml mme hvorav 100 ml er 40 grader (blander alt i det) så til setter jeg kaldt vann så det blir 170 ml. Deretter tilsetter jeg kald ferdig mme fra kjøleskapet så det tilsammen blir 250 ml. Da blir det kaldt nok for gutten vår og det går ikke så mye ferdig blandet. kanskje du kan gjøre noe av det samme?
mamman til Fillip Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Tusen takk! om morgen er det heldigvis greit med varm for da er han så trøtt alikevel, men kvelden å til brødskivene er det kald som gjelder.. da tester jeg fryseren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå