oktober2014baby Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Pga for høyet gallesyre verdier i kroppen ble jeg satt i gang i uke 38. Mandag 21. mars ble jeg innlagt på sykehuset for observasjon og for å få modningstabletter. Fikk høre at det kunne bli mange tabletter i og med jeg er førstegangsfødene.. SÅ jeg tok livet slående med ro og fikk to piller (en halv ett og en halv syv på kvelden).. Sendte typen hjem kl. 22.00, hadde ingen smerter. Planen var å få ny modningstablett kl 00.30. Plutselig gikk fostervannet kl 22.45 ca. Riene begynte å gjøre skikkelig vondt ca 23.30. Jeg ba de komme inn å sjekke åpning, de ville jeg skulle ta sparketest først og så skulle de sjekke etterpå... Helt forferdelig å ta sparketest med rier (!!)... Jeg spurte om jeg kunne ringe kjæresten min og be han om komme opp... De sa jeg kunne ringe han etter de hadde sjekket åpning - for de trodde jeg hadde 2 cm. ca... og at det kom til å gjøre myyyeee vondere enn dette... Etter jeg hadde veldig smerter ringte jeg etter min bedre halv del og ba han om å komme for jeg ville ikke være aleine.. De kom å skulle sjekke åpning og i det de sa at her var det ihvertfall 5-6 cm begynte press riene. Rakk ikke inn på fødeavdelingen, så det ble fødsel på rommet mitt. Kjæresten min kom løpende inn døren når hodet sto i åpningen. Og fikk heldigvis med seg selve fødselen... Så alt i alt gikk det 2 timer fra riene begynte. Fikk verdens herligste liten tulle kl 01.17 Det var inntense smerter - men jeg ble ikke skremt vekk - til og med jeg som kvidde meg noe helt vanvittig. Ble en veldig naturlig fødsel uten noe hjelpemidler eller klyster Ingenting gikk etter planen!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Gratulere med prinsessa! :-) Kooz dere masse og nyyt barselstida! :-)
Muse Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Hei April*Jente Gratulerer kjempe masse, jeg går bare og venter når det skal skje med meg. Slimproppen er godt og jeg har masse kynner er bare 10 dager til termin 6 april. Lykke til med prinssesen
Muse Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Hei April*Jente Gratulerer kjempe masse, jeg går bare og venter når det skal skje med meg. Slimproppen er godt og jeg har masse kynner er bare 10 dager til termin 6 april. Lykke til med prinssesen
sisten Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Gratulerer med jenta:-)) godt typen rakk fødselen.
Sessan <3 apriljente Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 Gratulerer med babyen det var det vi kaller en kjapp fødsel, hehe
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer så mye:-):-D
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer såååå mye med prinsessen og takk for at du delte fødselshistorien din med oss Klem fra
oktober2014baby Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 28. mars 2011 hehe ja var så vidt han rakk fødselen Gikk veldig kjapt!! Gled dere! Er en fantastisk tid i vente <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå