Anonym*Gullklump* Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Okei velger og spørre her inne for det kan være jeg er mer sikret ett svar. Jeg har slitt i mange år med det de kaller eggløsningcyster. Dette hadde jeg mye på høyre siden før jeg fikk gutten min men etter jeg fikk jenta mi har jeg det på begge sider. 4-6 dager med ett smerte H..... det er helt forferdelig har vært hos gyn men han fant ingenting 1 uke etter eggløsning så denne gang fant eg ut at eg skulle gå til legen når eg hadde disse smertene. Ble sendt rett på sykehuset for de trodde det var blindtarmen men så kom jeg på gyn og da fant de små cyster på høyre siden hvor jeg hadde vondt denne gang. Han sa de antagelig holder på å sprikke også ligger det seg væske i området og hele prosessen gjorde nok vondt ja. Ta smertestillende og kontakt privat gyn hade bra. Så no spør jeg er det noen andre der ute som har eller hatt lignende?? Sitter her med smerter ennå og blødninger. Regner med det er siste dag med smerter siden blødningen er begynt for det pleier å gi seg da. Men har ganske friskt blod og blør mer enn under selve mens. Håper på svar men unner selvfølgelig ingen å ha det sånn som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå