Gå til innhold

Vet det er en bryllupsdebatt men; er det virkelig så stusselig om vi ikke danser brudevals?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i juli og folk reagerer veldig negativt når jeg sier vi ikke skal ha noen brudevals. Musikk skal det bli men har aldri vært noe "danse-par". Vi har en litt rocka stil og har aldri danset sammen så for oss blir det utrolig unaturlig å skulle gjøre det i bryllupet vårt mens 100 mennesker står og ser på oss. Vi har sett for oss musikk vi liker utover kvelden men bryllupet er med barn og vi liker som sagt ikke noe typisk danse-musikk. Hva synes dere? helt ærlig selvsagt;)

Skrevet

Jeg forventer "brudevals" i de bryllupene jeg er i. Det trenger absolutt ikke å være vals og man trenger ikke å danse tett inntil hverandre, men jeg forventer at brudeparet åpner dansen med å danse sammen.

Skrevet

Jeg ville valgt en utradisjonell brudevals jeg da. Ta fugledansen om så var, bare for å ha en dans! ;)

Skrevet

Hehe... da tror jeg jammen vi heller skulle klart en vals, for fugledansen skal ikke forekomme i mitt bryllup;P Jeg har vært å to bryllup der det ikke var vals uten at jeg tenkte på det i det hele tatt...

Skrevet

Nei jeg synes ikke det er stusselig. Dere gjør jo som dere vil på deres egen dag.

Vi hadde ikke brudevals i bryllupet vårt - jeg hater å danse!

Skrevet

Det er deres bryllup.

(og jeg synes heller ikke at det er noe merkelig hvis det ikke er brudevals)

Skrevet

Vi er heller ikke noe dansepersoner, så vi åpna med Fugledansen i vårt bryllup.. Vi hadde ikke stort bryllup da, kun 25 gjester.. Vi dansa rolig i 2 min etter det.. Kompisen til min man spilte akkurat da på piano, ellers hadde vi bare musikk fra pc...

Skrevet

Vi dansa brudevals kl 0545 da alle gjestene hadde reist hjem.

:o)

Skrevet

jeg er for gjøre det som gjør dere til dere. det er deres dag.

forstår godt at pardans ikke er deres geie. så hvorfor skal dere gjøre det bare fordi noen forventer det?

det er jo ikke en konkuranse heller. med mindre det skal sendes på TV3 da:P

Skrevet

Takk for svar dere, mener også det er vår dag og at andre forventer det av oss er i grunn deres greie:) Sjiraff; det hørtes utrolig romatisk ut!:)

Skrevet

Jeg syns helt ærlig det er stusselig når par som ikke har interesse for pardans føler seg tvunget til å danse brudevals.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Lag noe eget!

Mannen min og jeg er langt i fra noen danseløver og vi hadde ikke tenkt til å ha brudevals.. Men så fikk vi en annen ide.. Pulp Fiction! ;-) Du kjenner vel til dansen i den filmen? Vi startet med klassisk brudevals, men etter 30 sekunder i sangen hadde mannen min mikset inn noen morsomme kommentarer, så kom denne låten og vi danset! Hehe.. Mange ville sikkert reagert på at vi ikke ville ha en klassisk dans, men det slo an hos oss og vi fikk alle gjestene i humør! Det er det gjestene husker best i ettertid også.

Hvis dere ikke ønsker å drite dere ut, så kan dere f.eks. danse tango? Jeg kjenner til et annet par som øvde inn en stykke og hadde en alternativ brudevals.

Skrevet

Fandens-Olga; LIKER;)

Skrevet

nei, ærlig talt! Gjør som dere selv vil. Selv har jeg ikke noe behov for eller forventninger om å se brud og brudgom danse brudevals i bryllup. Kjeeedelig...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...