Gå til innhold

Har dere lagt på dere noe enda?

Anbefalte innlegg

Jeg har kun vært på en kontroll og fikk da beskjed av fastlegen om at jeg hadde for høy BMI og måtte passe på slik at jeg ikke la på meg mye. Hmmmmm første gang gikk jeg ned 15 kg pga oppkast og det var slitsomt!!!!! så helt greit å gå opp, er innstilt på å ta det av etterpå. Bare alt går bra i svangerskapet, det er det viktigste:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143072110-har-dere-lagt-p%C3%A5-dere-noe-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk gått ned 2 kg... ikke at jeg er lei meg for det ;) hehe... Jeg er ingen liten dame fra før av, men min fastlege sa ingenting om at jeg måtte passe vekta mi. Han sa bare at jeg skulle kose meg i svangerskapet =) Helt enig med deg: det viktigste er at alt går bra!

Ønsker deg masse lykke til!

Jeg er i uke 10 nå, og var 51kilo på vekta ved første legebesøk, nå har jeg lagt på meg 1kilo siden det. Føler jeg spiser hele tia, for å holde kvalmen unne ;) Men håper det ikke blir mer enn sist, da jeg la på meg 11kilo totalt.

Jeg har lagt på meg 3,5 kg ca. Mesteparten kom på før jeg visst jeg var gravid. Var kjempe sulten hele tiden fra befruktning til testen lyste. Så to uker med søvn og 5 uker med oppkast. Og slik er ståa enda.

Er 11+5.

Har også slanket meg en god del, og er svært bekymret for at kiloene skal trille på som en konsekvens av det. Krysser fingrene for 4 kg per trimester ;)

Annonse

Jeg er 10+3 og har gått opp et par kilo. Har vært ganske kvalm innimellom, og må spise ganske ofte for å holde det i sjakk. Tror jeg spiser ganske sunt, men stapper i meg dundersalt eller Tyrkisk pepper av og til. Det hjelper faktisk mot kvalmen. Er ganske spent på hvordan det utvikler seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...