Gå til innhold

BIM treff i Oslo torsdag 28 april kl 19.00 - Egon Byporten

Kristin43

Anbefalte innlegg

Gleder meg jeg også - jeg tar en opptelling et par dager før og bestiller bord under navnet - Kristin. Jeg er visst ikke av den mest oppfinnsomme typen, når det gjelder navn, men det er enkelt og huske. Ellers får dere alle ha en god påske:-)

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Da har jeg tatt en opptelling og bestilt bord til 13 personer under mitt navn, Kristin. Dersom jeg har telt riktig er dette 10 ja og 3 kanskje.

Har fortalt at vi er gravide og trenger litt plass:-), ikke sikkert det gjelder alle, men det gjelder meg ivertfall.

Gleder meg:-)

til htv52 Lykke til <3

Jeg får desverre heller ikke kommet. Dattern vår på 4 går på turning på torsdager. og hun på 3kan ikke være med og vanskelig med barnevakt. Bor i Aurskog så det er et stykke å kjøre, så da blir det forseint når turninga er ferdig og vil ikke hun skal droppe det for at jeg skal bort.

Dere får kose dere masse , kanskje jeg kan bli med på neste treff.

Annonse

Til Tobarnsmamma neste år:-)

Formen er bra etter forholdene, sliter med bekkenløsning og er 50 % sykemeldt. Men dte viktigste er at det går bra med jenta, og hun er det kjempefart i om dagen - vet egentig ikke hva hun driver med, kanskje det blir en turner:-)

Takk for kjempekoselig treff i går! Det ble jo litt frafall av forskjellige årsaker (at vannet går f.eks. må vel kanskje prioriteres...:), men det gjorde ikke noe at det ikke ble så mange som vi trodde. Alle pratet hele tiden uansett og det er ikke sikkert vi hadde rukket å bli kjent med flere:)

Hei igjen : )

Håper virkelig dere hadde et fint treff. Kan fortelle at grunnen til min avlysning veier 3618 gr. og ligger god og mett inne på soverommet :-D

Ønsker dere alle lykke til videre, og håper jeg får mulighet til å treffe dere ved en senere anledning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...