Gå til innhold

BIM treff i Oslo torsdag 28 april kl 19.00 - Egon Byporten

Kristin43

Anbefalte innlegg

Hei

Inviterer til BIM treff i Oslo for oss modne torsdag 28 april kl 1900 på Byporten i Oslo. Jeg bestiller bord til oss dagen før, når jeg vet hvor mange det blir - bestiller under navnet Kristin.

Link til Egon Byporten = http://www.egon.no/index.asp?ParentID=2805&MenuID=2813&DocID=5290&City=0154

Tenkte dette er et greit utgangspunkt da det er sentralt pga tog, buss t-bane etc.

Jeg setter ingen aldersgrense eller grense for hvor langt eller kort man er i svangerskapet - det blir opp til hver enkelt.

Håper mange har lyst anledning:-)

Gleder meg

Fortsetter under...

Annonse

Hei

Hvis alt går bra med meg også er jeg akkurat 13 uker da. Skal prøve å komme en tur, hadde vært koselig. Men er jo litt organisering her i huset.

Dunna vi er jo omtrent like langt, hadde vært koselig å følge hverandre.

Er 38 år ;)

Tobarnsmamma neste år:-)

Jeg har byttet ut ? med :-) - håper ikke det gjør noe. Ble veldig glad da jeg så at du hadde svart og at du har notert datoen:-). Jeg krysser fortsatt fingrene for deg og ønsker deg lykke til vedr de siste svarene som jeg vet du (og andre) venter på.

Annonse

Hei, Kristin.

Jeg har ikke våget å endre nicket mitt selv ennå, selv om tanken har slått meg - men hyggelig at du dropper spørsmålstegnet! Ja, jeg fikk en skikkelig nedtur etter ordinær UL da det likevel viste seg å være noe galt og jeg måtte hive meg rett på fostervannsprøve - alt så jo så lyst ut. Men hurtigsvarene var jo fine, og jeg satser på at de endelige kromosomsvarene også er det og at den vesle bare har en isolert leppespalte.

Jeg prøver å komme den 28.

Hei,

jeg fikk barn ved fylte 44 år, men fikk aldri rota meg til å bli med i noen klubb eller lignende for modne mammaer. Nå er minsten to år. Men jeg blir gjerne med på treffet på Egon om det er greit selv om jeg nå ikke er gravid? Artig å høre fleres erfaringer om det å få barn sent eller relativt sent!

Hei

Jeg blir gjerne med.. egentlig skulle jeg være bortreist den dagen, men det har endret seg.

Jeg er 44 år og i uke 11+5 i dag. I morgen skal jeg ta morkakeprøve, og kan ikke si jeg er så veldig høy i hatten. Men blodprøven fra duo testen viste seg å være veldig oppløftende,så jeg er ved godt mot vedrørende resultatet.

Håper vi sees den 28, skal bli hyggelig å treffe andre i samme situasjon som meg. Er ikke så mange av dem i min omgangskrets :)

Gleder meg

Hilsen Tone

Leste historien din -håpet kommer i 2011

Den fanget meg siden den er lik som min,bortsettfra at jeg har en gutt født i 06 da. Er bare i uke 11 jeg da.

Nå nærmer det seg treff og det blir morsomt å se hvor mange som kommer.

Gleder meg . :)

Ha en fin søndag alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...