*NordNorge* Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jenta mi er snart 5 mnd, så tenker jo at d er litt tidlig enda. Men, når er d "lov" å gjøre d da ? 7-8 mnd eller ? Takk for svar )
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 gutten min er 7 1/2 mnd, jeg har så smått begynt å latt han få gnage på en skalk av og til. Han har vel gjort det 2-3 ganger. Han liker det veldig godt
2010 Mammaen Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Begynte å gi litt smaksprøver på brød da han var 5 mnd for han var såå interessert i brød. Han likte det veldig godt og hadde veldig god teknikk for å få det i seg fra første bit :-) Bare til å prøve små små biter i begynnelsen så ser man hvordan det går. Er nok mange som bruker litt tid på å lære å få det i seg for det er ganske uvant konsisten for de små :-)
Lykkeliten 2 Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jenten min er 7 1/2 mnd og hun har lenge gnagd på kavring. I det siste har hun fått skalk med litt leverpostei på og det elsker hun .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå