Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratuuuuulerer Aurora:-))) Så utrolig godt du må ha det akkurat nå:-))

Kos deg og prøv å slapp av og tenk at den sitter!

Og tror vi blir en stor desember 2011 gruppe her;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så utrolig mye Aurora!!!!!!!!!!!!!!! Det var så vanvittig kjekt å lese, du får melde den inn i desember klubben du også. Håper vi følger hverandre helt til den beste av alle julepresanger kommer :-)

Tusen takk Høst 72, håper også det var gulldagen til Hausken og at du kommer etter når du tester. Tror jeg venter til onsdag\torsdag og tester igjen da, før jeg tar kontakt. Regner jo det som ganske sikkert at jeg er gravid, har aldri fått falsk positiv digital test før :-) Men greit å vente til nærmere offisiell testdag.

Lykke til :-D

Skrevet

Gratulerer til deg også Glow:-)) er nok positiv, men sikkert lurt å være helt sikker:-) Sees i desemer-klubben;-)

Skrevet

Gratulerer Aurora!!! :):)

Hurra!!

Helt fantastisk! :):)

Og gratulerer alle sammen som har testa positivt her inne. :):) E da blitt ganske mange etter hvert nå. :)

Skrevet

Gratulerer til alle som har testet positivt her inne nå i mars,såå gøy =) =). gleder meg bare til 1 ultralyd 3 mai jeg nå =)

Skrevet

Tuuuuuusen takk!!

Når er første ultralyd? uke 7?? Det er hvert fall mitt første mål;)

Skrevet

jeg måtte vente til etter påske,sa da ble det 3 mai,og da er det 8 uker ca =)

Skrevet

Jeg skal til 1. UL 2. mai og er da 8+5. Tror det er ganske vanlig..

Håper vi alle kommer oss vel dit:-))

Skrevet

Jeg skal til UL allerede i uke 17. 28. april.. Vet ikke hvordan de regner jeg men, jeg satt hvert fall inn 22. mars. Synes det var litt tidlig UL jeg... Klart deilig å få bekreftet/ avkreftet så tidlig,... men er jo moro¨å se mest mulig når vi forhåpentligvis skal hilse på nurket for første gang.

ÅÅååååå håper det er liv der inne i magen min.

Kjenner ikke noe som helst jeg. Er så redd for at det er et dårlig tegn...

Skrevet

Den sitter!:-) Var så rart i går for hadde tenkt å svare deg før du tok testen, fordi jeg fikk en sterk følelse av at du ville teste positivt, men så kom neste klient på jobben her og jeg rakk ikke. Når jeg gikk inn hit etterpå så hadde du testet positivt:-)) sprøtt..

Jeg har heller ikke kjent noe særlig før litt bekkenløsningsmerter i natt og ømme pupper, og det skal vi vel egentlig være glad for;-)

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke hatt noe antydning til mer farget slim på lutinus staven. Så har senket skuldrene igjen. Skal ta en ny test i morgen (RD12) og så ringe klinikken. Så da blir det enda mer virkelig. Satser på ultralyd i uke 19 (ikke gravid uke), for da er samboeren min tilbake fra jobb. Etter to tidligere ultralyder der de ikke har funnet liv, så tenker jeg at det er greit at han er med, itilfelle nedslående nyheter. Satser jo alt på at jeg denne gangen får se en sprell levende liten baby :-)

Håper ikke du har hatt flere antydninger til blødning, Aurora. Nå skal dette gå veien, uten for mye bekymringer. Det fortjener vi alle!! :-D

Skrevet

Så gøy at du følte jeg fikk positiv test My 73:) Innerst inne trodde jeg det selv også, men det er da man blir så innmari redd, og sier til seg selv og alle rundt seg at man tror det ikke har gått. DEt sprenger i puppene, kjenner det igjen fra den gangen jeg var gravid i 2008,- da mistet jeg i uke 11..... Det skal ikke skje nå. Kjøpte meg tester i dag også,... en litt annen type,.... ikke CB, men en som skulle har to streker over hverandre..Jeg synes det tok så lang tid før strek nr to kom frem så i et øyeblikk var jeg ikke gravid:):) Men tilslutt så kom streken,.. ikke så sterk som jeg ønsket, men det er kveldsurin så jeg håper ikke det er et dårlig tegn.

Så bra du ikke har hatt noe mer farget utflod Glow:) Litt brunt i truseinnlegget mitt i dag, men klinikken sa at det var helt normalt,... ikke noe blod!!

Så dette skal vi klare dere. Jeg føler hvertfall at det er min tur nå... alle rundt meg har fått sitt 2. og 3. barn,.. noen har til og med ungdommer i huset!! Vi måtte vente lenge på dette her,.. men gjett om vi skal kose oss når vi først får småtroll i huset!!!!! DET MÅ GÅ!!!

Har dere barn fra før????

Skrevet

Heisann :-)

Jeg tok ny test i dag og den viste fremdeles GRAVID, så da må jeg ihvertfall begynne å tro på det :-) Skal ringe til Hausken i dag og gi beskjed og få en foreløpig termindato, vet jo ikke hvordan de regner med fryseegg.

Bra å høre at det er normalt med litt farget utflod, for hadde igjen ørlite på lutinus staven i går kveld også. Men fikk ikke panikk denne gangen :-)

Vi har ingen felles barn fra før av. Samboeren har en sønn som blir 20 år i dag, men jeg har ingen. Så dette er et svært etterlengtet barn. Jeg har jobbet med barn (via barnevernet, som HomeStart frivillig familiekontakt etc) ved siden av studier\jobb siden jeg var 19 år, og akkurat nå har vi to herlige jenter på 4 og 6 år som bor hos oss noen helger i måneden. Har sett for meg scenarioet at jeg blir den som tar seg av andre sine barn resten av livet. Selv om det er noe jeg trives med og som gir oss veldig mye, så blir jo du aldri foreldre til disse barna. De fleste av mine venninner har fått to barn mens vi har holdt på, alle unnfanget på første forsøk. Så har virkelig fått kjenne på den dumme urettferdighets følelsen. Men NÅ er det VÅR tur :-D

Skrevet

Hei igjen:-)

Jeg har heller ikke barn fra før og selv om jeg alltid har visst at jeg vil ha barn, så har jeg latt tiden gå litt for fort og i tillegg vært veldig kresen på hvem jeg vil ha barn med.. Nå når jeg endelig møtte drømmemannen så er det selvfølgelig ikke gjort i en sving;-) Men hvis den sitter nå, etter første forsøk, så har dette vært en drøm og vi er kjempeheldige:-)) Han har en adoptivdatter fra før på 5 år som er hos oss annenhver uke, og vi har et kjempegodt forhold, men som du sier Glow, så blir det aldri det samme som å få sitt eget<3

Håper det går veien for oss alle her nå og blir veldig spennende med alles tidlige ultralyder:-))

Skrevet

Hei hei alle sammen

Testdag i morgen, og gruer meg veldig! I går kveld var jeg ganske optimistisk da jeg var litt småkvalm, og tenkte at dette er et godt tegn. Men, i morges var det litt friskt blod i truseinnlegget og litt på papiret, og da var jeg ikke like optimistisk lenger... Vet jo at det er mange som blør, og noen blør mye, de første ukene, men klarer ikke helt å ha trua likevel :-(

Siden vi nå har slitt i ca halvannet år med å prøve på søsken til gutten vi har, klarer jeg ikke helt å legge tankene på det bort når jeg er på jobb, og jeg kjenner at jobben ikke betyr så mye lenger. Skulle gjerne hatt litt mer motivasjon når jeg er på jobb, og jeg tror nok at så snart spiren sitter (for det SKAL den gjøre) vil det bli bedre - da har jeg noe å se frem til, og så får jeg en pause fra jobb! Andre som sliter med motivasjon på jobb?

Håper, håper, håper at testen er positiv i morgen!

Skrevet

Håper inderlig at du tester positivt i morgen!

Jeg sliter også med konsentrasjonen på jobb, jeg har det i grunnen ganske travelt, men det er tungt å være på hugget hele tiden, særlig når man er i gang med forsøk.

Jeg har jo testet positivt og snakket med Hausken i dag og to timer etterpå fikk jeg litt rosa på dopapiret, så da var den konsentrasjonen ødelagt for i dag. Sitter bare å sloss med negative tanker i hodet, det er en seig pining for oss dette, så tror det er helt normalt å ikke være 100% effektiv på jobb i en slik situasjon. Snakket akkurat med en venninne som jeg også jobber med, og hun ble helt matt av bare å høre at jeg nå blødde litt. Så ikke rart om vi som står oppi det ikke er helt på topp til enhver tid. NÅR vi sitter med babyen armene om 9 mnd er nok alt glemt :-D

Skrevet

Jobben min er heeeeeeeelt fantastisk. De legger til rette som bare det. Og de tenker at jo mer ro jeg får jo fortere sitter spira,....:):) Men det er jo noen som ikke har en jobb som de kan få tilrettelagt da,..... Men prøv å ikke stresse på jobb dere:)

Men tankene er et helt annet sted, så får ikke ro i meg i det hele tatt. Kjenner på puppene... he he( må se veldig spesielt ut), flyr OFTE på do, og litt inn på BIM!!!! Kunne vi ikke bare VITE at denne gangen blir det baby av det her!!

Men de som ikke er oppe i det her de vet faktisk ikke hvor tøffe vi egentlig er,.. hi hi. Men flere av mine kolleger sier til meg at de ikke forstår hvordan jeg orker å jobbe i en slik prosess,.. så jeg har massevis av forståelsesfulle folk rundt meg:):):)

De som har hørt at jeg har blødd litt blir faktisk bekymra for at det skal gå galt!!!! Jeg vet ikke om vi er mer utsatt for SA / MA jeg,...Jeg håper ikke det!!

Skrevet

Tenk å ha en slik jobb!

Jeg var hos legen i dag, han mente kansje det var tidlig bekkenløsning på gang.

Han ville også at det skulle kartlegges hvilke kjemiske stoffer jeg utsettes for.

Så da var det bare å krype til korset, og si det til sjefen...

Hun fikk også ett tilretteleggingskrav for gravide...

Tørnet!

Graviditeten var ok, men tilrettelegging, og kartlegging, nei!

Spurte og gravde om alt mulig, og ville sende meg til annen lege, snakke med NAV, og med folk hun kjenner privat...

Ehh, taushetsplikt?

Skrevet

se der ja!! saa mange som har gode nyheter ;) ser ut som om heiagjengen min har klart aa heie dere inn til maal ;)

gratulerer saa mye damer!!!

her er ting nesten som vanlig... venter paa telefon for jobb intervju.... begynner aa faa skikkleig lyst paa den jobben naa.... føler jeg er godt kvalifisert, men det er 28 søkere...

kan dere heie litt paa at jeg faar komme inn paa intervju og faar jobben :) trenger virkelig litt positiv energi inn i livet mitt... og naar spira ikke har satt segm saa faar jeg heller prøve aa komme meg videre ! det er jo bare snakk om aa prøve mange nok ganger ;)

stooor klem til dere!!

Skrevet

Testet i dag: Ikke gravid :-(

Skal ringe til Hausken senere i dag, håper jeg kan få et nytt forsøk så fort som mulig, jeg har ingen planer om å gi meg ennå!

Adine, krysser fingre for at du lykkes med å komme til intervju og får den jobben du har lyst på!

Skrevet

Så kjipt, håper du får kommer til raskt igjen. Det er jo fordel med Hausken at man slipper å vente på dem, men få starte så snart du er klar.

Krysser alt jeg har for at det blir en baby på dere snart!

Masse lykke til!

Adine, jeg heier på deg og tror at det ordner seg både med jobb og baby! :-D

Skrevet

Hei på dere =) jeg er 5 uker nå,men har forsatt litt mensmurringer som kommer og går hele tiden..synes det er litt skummelt,er det vanlig ?

Skrevet

Hei ibir!

Jeg har også voldsomme murringer, har hatt det helt siden innsett...

Det er normalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...