Tante_Esel Skrevet 1. april 2011 #51 Skrevet 1. april 2011 heisann!! HEIA HEIA HEIA!!! NÅ VIL JEG SE RESULTATER JENTER!!! hehe heiagjengen gjør så godt den kan... Her hos meg har mensen kommet.... veldig raskt etter jeg slutta på progynova, og jeg er utrolig svimmel!?! har dere vcært sånn også? etter progynova? ringte klinikken i dag... de sa at jeg var litt uheldig med syklusen, for det er fullt flere mnd nå men skulle gjøre så godt de kunne for at jeg fikk innsett i mai... hvis ikke, må jeg vente helt til uke 33 i AUGUST! =( men men... vet ikke helt hva jeg føler... kanskje like greit også med tanke på at jeg kasnkje får ny jobb men... hadde liksom vært digg å ikke drevet med ivf helt i starten av ny jobb da... uansett så heier jeg på dere nå damer!!
SuperKlar86Gravid Skrevet 1. april 2011 #52 Skrevet 1. april 2011 Jeg testet negativt på dag 12 og dag 14. Er i dag på dag 15, og har fått beskjed om å teste på ny til lørdag. Klinikken sier at det ofte er slik at det tar lengre tid å få en evntuell positiv test etter fryseforsøk. Ingen spotting, ingen mens, ingen tegn av hverken det ene eller det andre. Litt kniping i magen i dag bare, men føler ikke at det er mensen følelse heller. ingen såre pupper. noe jeg ofte har på denne tiden... Merkelig... Men så er dte mitt føste fryseforsøk, og første gang på prygnova- så mistenker litt at det er medisinene som kanskje utsetter mensen, og ikke en graviditet... Men jeg kan jo ha et MINI håp om at mensen ikke kommer, og at det bare tar litt lengre tid enn vanlig å få en positiv test? Jeg håper. Men tror nok ikke helt på det....
Høst72 Skrevet 1. april 2011 #53 Skrevet 1. april 2011 Hei alle sammen Satte inn to egg for en uke siden, og kjenner ingenting bortsett fra ømme pupper! Det er nok eggløsningssprøyten eller Cyclogest (evt begge deler), og håper de holder seg ømme til etter at jeg har testet - forrige gang forsvant de ømme puppene dagen før testdag, og testen var negativ. Har aldri hatt andre symptomer enn ømme pupper, selv om jeg har vært gravid på ett av seks forsøk så langt... Håper på positiv test 7. april ;-) Gratulerer til alle som har testet positivt, trøsteklem til de som har hatt negativ test, og tvi-tvi til alle som ruger!
vårsol73 Skrevet 2. april 2011 #54 Skrevet 2. april 2011 Negativ test dessverre. Er det noen som vet når man kan starte neste forsøk? Kan man begynne 20 dag i syklusen når man har fått mens etter prøverørsforsøket, eller må man vente til etter nest mens?
Glow2011 Skrevet 2. april 2011 #55 Skrevet 2. april 2011 Så leit å høre, en skikkelig kjip følelse. Men det hjelper jo å se fremover slik du gjør. Tror nok du må vente på neste mens, det må man ihvertfall på Hausken. Ønsker deg masse lykke til i neste forsøk! :-) Regner med jeg må ha meg en runde til jeg også. Er på RD8 og tok en test som var negativ (trodde et øyblikk kl 06 i morges at jeg var på RD9 og hadde bestemt meg for å begynne testing da) Vet jo at det er tidlig, men det forteller vel at kvalmen jeg har hatt de to siste kveldene, umulig kan være pga graviditet. Sikkert lutinusen det også. Kan jo ikke være "gravidkvalm" om jeg har så lite HCG i kroppen at det ikke slår ut. Det er voldsomt som jeg reagerer på progesteron, tror ikke det var så ille forrige gang (da med cyglogest). Jaja mannen er fremdeles positiv, mens jeg tenker at løpet er kjørt og ser frem til neste forsøk i mai\juni. Har 6 frysegg igjen og er superglad for det :-) Masse lykke til til dere andre!
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. april 2011 #56 Skrevet 2. april 2011 Testet på ny i dag- fortsatt negtiv. Men ingen mens.... Jeg må vell bare innse at det ikke har gått denne gangen heller. Er det slik at medisinene kan gjøre at mensen blir forsinket??? Ved de forrige 2 ferskforsøkene, har jeg begynt å spottet rundt RD 10-11. Denne gangen, ved fryseforsøk, ingen spotting. Ingen mens... Hva tror dere? Jeg er på RD 16 i dag, og burde vell fått positiv test nå dersom jeg var gravid?.....Klinikken sa jo at det kunne ta lengre tid å få positiv test med fryseforsøk.. Jeg blir litt forvirra. Noen med erfaringer rundt dette?
Hedda39 Skrevet 2. april 2011 #57 Skrevet 2. april 2011 Progynova og progresteron gjør at mensen ikke kommer,... det skjedde meg sist fryseforsøk. Jeg testet neg rugedag 14 og 16 da, og sluttet på hormoner... Da kom mensen etter ca 4 -5 dage. På ferskforsøk kom mensen på rugedag 10!! Ikke for å ta fra deg håpet, men bedre å slutte og komme raskere i gang med nytt forsøk!! Lykke til videre...
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. april 2011 #58 Skrevet 2. april 2011 Ja, jeg tror nok også det Aurora. Så jeg tar en ny test i morgen tidlig, baaaaaare for å være sikker, og da den mest sannsynlig også er negativ slutter jeg på medisinene. Så er det bare å gjøre seg klar for mai. Jeg spurte om det var mulig å starte på igjen ved neste mens, men det gikk ikke. For at det skulle være optimalt, så måtte jeg vente en syklus. Men venting - det er noe jeg føler at jeg kan nå. Så det er jo bare slik.
Glow2011 Skrevet 2. april 2011 #59 Skrevet 2. april 2011 Så kjipt, utrolig at det skal være så vanskelig å få de hersens eggene til å feste seg. Håper jo det er slik legen sa, at det bare kan ta litt tid før testen slår ut. Men jeg har også forstått det slik at man ikke får mensen før man slutter på progynova, så om det viser seg at det ikke har gått veien i morgen, så håper jeg du får systemet raskt i gang igjen. Vi får håpe at mai blir supermåneden. Blir det i såfall nytt ferskforsøk, eller har du flere på frys? Selv har jeg i teorien 3 fryseforsøk til (6 egg i 3 strå), så planen er å benytte de, så får vi ta en status om vi da ikke lykkes. Tiden renner ut for oss aldersmessig (36 og 44 år), i forhold til adopsjon med de ventetidene som er nå, så føler jeg ikke kan holde på med IVF i en evighet. Har for første gang tenkt tanken på surrogatmor i USA som alternativ til adopsjon, da jeg har mange gode egg, så kanskje de fester seg hos noen andre.....Men det er foreløpig bare et tankespinn og et stooooort steg å ta, både etisk, økonomisk og følelsesmessig. Det er ikke lite som surrer i hodet på oss prøvere.... Huff ble langt dette, har en kjip dag så mye som skal ut. Ville jo først og fremst bare si at det leit å høre at det ikke gikk veien for deg. Men fikk akkurat vite at en kollega lykkes på 4. forsøk nå og hun trodde også hun aldri skulle lykkes. Så vi får bare holde motet oppe :-)
Glow2011 Skrevet 4. april 2011 #61 Skrevet 4. april 2011 RD 10 og der lyst GRAVID i mot meg på testen :-D Ble skikkelig overrasket, for hadde innstilt meg på at det ikke gikk denne gangen heller. Har vært småkvalm de siste kveldene, kriblinger ved skambenet og ilinger som kommer og går i puppene. Men det tenkte jeg bare var lutninusen sin skyld. Men nå skal det bli deilig å faktisk kunne stole på kroppen sin igjen. Det har nok ikke gått helt opp for meg enda, og etter 1 SA og 1 MA det siste året, så blir jo det en ekstra spenning. Men håper den sitter denne gangen! Får lytte til kloke MK73 sine ord og ta en dag av gangen. I dag er jeg ihvertfall GRAVID!!!!!!!!!!! Herregud for en opptur, måtte den bare vare :-D Lykke til dere andre, håper så inderlig at dere følger etter :-D
Phoenix1 Skrevet 4. april 2011 #62 Skrevet 4. april 2011 Så fantastisk!!! :) Gratulerer!!! E en herlig følelse!:) Klart spiren sitter!! Off cårse!! Desember 2011 blir en bra måned! :) Kos deg masse masse med positiv test!! :) Klemmer
Phoenix1 Skrevet 4. april 2011 #63 Skrevet 4. april 2011 Så fantastisk!!! :) Gratulerer!!! E en herlig følelse!:) Klart spiren sitter!! Off cårse!! Desember 2011 blir en bra måned! :) Kos deg masse masse med positiv test!! :) Klemmer
Hedda39 Skrevet 4. april 2011 #64 Skrevet 4. april 2011 Gratulerer så uendelig mye !!!!!!!!!!!:) Jeg sitter her og har fått helst angst for å teste!!! Rugedag 13, og jeg tør rett og slett ikke ta den testen. Jeg orker ikke en nedtur til..... Jeg har småømme pupper, ellers ikke noe tegn til at jeg er gravid. Så magefølelsen sier at testen blir neg. Ååååååå dette er så grusomt!!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 4. april 2011 #65 Skrevet 4. april 2011 Gatulerer så mye! Kjekt med positiv test, og man kan ikke gjøre annet enn å være positiv. Jeg er nå ihvertfall herlig naiv, og tenker at dette går veien!
Glow2011 Skrevet 4. april 2011 #66 Skrevet 4. april 2011 Tusen takk! Håper så inderlig at du er gravid nå også! Skjønner godt at du ikke tør teste. Var på vei å legge tilbake testen i dag og kjente i hele går at jeg hadde litt panikk for en ny negativ test og hadde tenkt å vente til torsdag. Selv om jeg følte jeg var veldig forberedt på at den var negativ. Det er tungt å plukke seg opp igjen hver gang og finne nytt pågangsmot. Krysser alt jeg har for at du slår følge med meg inn på 1. trimester, når du får mot til å ta en test!
Hedda39 Skrevet 4. april 2011 #67 Skrevet 4. april 2011 Jeg får vel bare ta den testen,.. men venter litt:) Iløpet av i morgen skal jeg ha klart det!!! Hva er symtomene dine Glow???
Glow2011 Skrevet 4. april 2011 #68 Skrevet 4. april 2011 Ja bestem deg for en test i morgen, så får du ihvertfall en avklaring. Sliter jo på å gå i uvisse også! Har ikke så voldsomme symptomer, men er litt småkvalm på kveldene (slet med det de uken jeg var gravid forrige gang også) og litt ilinger i puppene noen ganger for dagen. Men det jeg kanskje har kjent mest er litt murring\kribling ved skambenet og en gangsperr følelse i magen (litt til og fra). Har jo tenkt at alt dette skyldes lutinus, for den kan vel gi samme symptomer. Så vanskelig å vite egentlig. Det er jo de som ikke kjenner noen ting før en positiv test...... Lykke lykke til! :-D
Høst72 Skrevet 4. april 2011 #69 Skrevet 4. april 2011 Takk for det My73, har ikke turt å teste ennå... Tror ikke jeg gjør det før på torsdag, som er testdag! Alt bra med deg?
Hedda39 Skrevet 4. april 2011 #70 Skrevet 4. april 2011 Jeg bruker også lutinus denne gangen. Mye bedre enn crinone. Sist fryseforsøk gikk jeg på crinone, og spottet da en del, og ble litt brunt og kornete utflod i flere dager før neg test. Men kan jo hende at lutinus er mildere mot slimhinnene våre at det er derfor det ikke har vært noen blødninger... Men klamrer meg til at det da kan være håp!! Denne gangen kom det kun bitelitt lyserosa/ + brun utflod på rugedag 8, ellers ikke tegn til blod/ farget utflod.... Har hatt tegn til tr følelse ca rugedag 9 -11. Men nå er altså alt borte,.... synes puppene er mindre ømme også. Så eneste som kan gi meg svar er denne hersens testen!!!!!
Stjernemagnolia Skrevet 4. april 2011 #71 Skrevet 4. april 2011 GRATULERER til alle dere med positiv test denne måneden! Det er så godt å se det kan gå ann og det gir oss andre som sitter på "venterommet" håp om å lykkes!
Høst72 Skrevet 4. april 2011 #72 Skrevet 4. april 2011 Gratulerer så mye med positiv test Glow! Håper det var gulldagen for Hausken den 25. mars ;-) Jeg tør nok ikke teste før på torsdag... Jeg er en av de som ikke kjenner noenting i løpet av rugedagene, bare ømme bryster. Sist forsvant ømheten dagen før testdag, og jeg krysser fingre for at det ikke skjer nå, da føles det i hvert fall som om det kan gå bra. Har du tatt kontakt med Hausken og fortalt om den positive testen, eller tar du en ny på torsdag og kontakter dem da? Håper også at jeg følger etter deg og den andre med positiv test!
Hedda39 Skrevet 4. april 2011 #73 Skrevet 4. april 2011 Jeg klarte å ta testen jeg!!!! Og sannelig var den ikke POSITIV!!!! Er i sjokk!!!!! Skjelver og har helt hjertebank! etter 3,5 år har jeg hvertfall en positiv test. La den/ de sitte i hele 9 mnd!!!!!
My73 Skrevet 4. april 2011 #74 Skrevet 4. april 2011 Da er du flinkere enn jeg var;-) Jeg testet neg. 3 dager før forventet mens (en uke etter tilbakesetting), så svakt positivt på den dagen jeg skulle hatt mensen, dagen etter og positivt på 13. rugedag:-)) Skal ikke klage nå, men nå synes jeg ikke det kan gå fort nok til først tidlig UL og så ferdig med 12. uke;-) Er i god form, kun ømme pupper og litt trøttere enn vanlig.. Få høre hvordan det går med deg da:-) Og lykke til til alle dere andre som venter spent:-)
Stjernemagnolia Skrevet 4. april 2011 #75 Skrevet 4. april 2011 Aurora 34 endelig fikk du også en positiv test. GRATULERER fantastisk mye og må lille spire klore seg hardt fast og bli der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå