Hedda39 Skrevet 29. mars 2011 #26 Skrevet 29. mars 2011 Åååååååååååååååå gratulerer sååå mye!!! Hadde du noen symtomer???? Rugedag 7, og føles ut som om mensen kommer her,..... Men det er vel tidlig??
Tante_Esel Skrevet 29. mars 2011 #27 Skrevet 29. mars 2011 Husk at det er mange som ikke kjenner symptomer de første ukene i graviditeten... og med alle de hormonene vi har, er det vanskelig å tyde. så ikke gi opp før evt blodprøve er negativ og mensen evt kommer!!! Jeg er nå offisielt en HEIAGJENG! - siden mitt lille fryste egg har dødd i dag. Men jeg heier på alle dere andre slitere! Vår dag kommer! det er bare snakk om å prøve mange nok ganger går helt greit her faktisk... har så mange andre jern i ilden i livet mitt nå, så føles helt greit at det ikke ble innsett i dag.
Phoenix1 Skrevet 29. mars 2011 #28 Skrevet 29. mars 2011 Symptomer ja...ska vi se...kjente ikke så mye før rugedag 7-8 eller deromkring. Fikk da mye mensmurringer, vondt i rygg, tung i hodet, trøtt. Va skråsikker på at mensen va like rundt hjørnet. Men den kom ikke den... Har vært å tatt blodprøve i dag. Får vel svar i morgen eller torsdag sikkert. Men 2 clearblue-tester skulle vel være sikkert det og. Men spennende å se ka hcg verdien e på og. Så kjedelig at egget ditt ikke overlevde Adine.... Klemmer til deg...
Heeii123 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #29 Skrevet 29. mars 2011 Phoenix1 ååå så heldig du er,gratulerer såååååå utrolig mye!! Adine,jeg melder meg inn i heiagjengen din, jeg har hatt små blødninger siden lørdag,og fikk mensen igår,og testet negativt idag, så jeg skal få inn ett fryse egg i uke 19. Hvordan er prosessen med frys og medesiner da? Begynner i ny jobb til Torsdag,så jeg har hatt søndag og gårsdagen som gråtedag, så idag går det bra,og gleder meg bare til uke 19,og ny jobb:D
Tante_Esel Skrevet 29. mars 2011 #30 Skrevet 29. mars 2011 hei Startet på progynova på 1 mens dag. Dette er piller (ser ut som p-piller..) har tatt 2 morgen og en kveld. ca 10-14.dager etter dette (rundt eggløsning vanlivis) så var jeg inne til ultralyd. De så om slimhinna var tykk nok (7mm) og om eggposene var små nok... de vil visst ikke ha eggposer ved frys... Begynte på crinone dagen etter ul. så fikk jeg beskjed om at vi var klare til innsett hvis egget overlevde.... innsett dagen (idag) måtte jeg ringe laboratoriet og høre om det hadde overled... en veldig behagelig behandling i forhold til alle sprøytene sist... blir bra med ny jobb vette syv88 er i jobbsøkemodus selv jeg
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 29. mars 2011 #31 Skrevet 29. mars 2011 Positiv test på rugedag 12;) kan nesten ikke tro at det er sant!
mum2one Skrevet 29. mars 2011 #32 Skrevet 29. mars 2011 ÅÅÅÅÅÅ GRATTIS PHOENIX og TJÅLSI ))) nå må vi vente 3 uker til første UL .... hater ventingen åsså men tror ikke enda på at jeg er gravid heller. jeg ringer klinikken på torsdag da jeg egentlig skal ta testen. bare håper på at alt går bra. hvor mange egg satt dere inn? vi satt in 2 men jeg håper på 1 høres egoistisk ut men vi har ei jente på 18 måneder fra tidligere forsøk og mannen min jobber vekk 1 måneder av gangen så jeg håper ikke å få tvillinger... men selvfølgelig hvis det skjer så takle jeg det jeg har lite symptomer egentlig, men hadde kke mange forrige gang heller. trøtt er jeg og jeg også trodde mensen var på vei fra rugedag 7. håper håper håper at alt går bra!!!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 29. mars 2011 #33 Skrevet 29. mars 2011 Ett egg her;) var bare ett som kunne brukes;) skal også offisielt teste tors, men har ikke hatt hcg støtte, så tror testen stemmer;) fikk skikkelig mensmurring i går, og var sikker på at dette gikk åt skogen, fikk ikke sove... Så jeg bestemte meg for å teste tidlig;)
My73 Skrevet 30. mars 2011 #34 Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer Phoenix og antagelig flere her:-)) Ser at flere av dere er like langt i løpet som meg:-) Jeg er ny her i dag. Har hatt første forsøk med kort regime, fikk ut 3 egg onsdag 16.mars og satte tilbake ett fredag 18.mars, som hadde delt seg max:-) Testa neg fredagen etter, men så svakt positivt mandag (da mensen uteble), i går og i dag...altså først skuffa og så litt håp igjen og nå nesten sikker:-)!! Men vært å tatt blodprøve i dag tidlig og skal ringe for resultat kl 14:30. Har vært tøffe 2 uker dette, men vært i fin form og gleder meg til å vite:-))) Masse lykke til alle som venter her:-)) solklem
Phoenix1 Skrevet 30. mars 2011 #35 Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer te Tjâlsi og!! :) Hurra!!! Fikk telefon fra klinikken nettopp. Skal på ultralyd 26/4. Hcg va på 187, (rugedag 14). Det va visst veldig bra mente de.
My73 Skrevet 30. mars 2011 #36 Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer Phoenix og Tjålsi:-) Snakka akkurat med klinikken jeg også og blodprøven var POSITIV!!!:-) Fikk ultralys 2/5 og det blir godt å vite at alt er iorden:-)
Phoenix1 Skrevet 30. mars 2011 #37 Skrevet 30. mars 2011 Positiv test på deg og My73?? Så bra!!! Hurra!! Gratulerer så masse!!!
Hedda39 Skrevet 30. mars 2011 #38 Skrevet 30. mars 2011 BLOD!!!:( Rugedag 8 på fryseforsøk. Mensenfølelse og lyserødt blod på papiret og i truseinnlegget. Hatt en stressende dag på jobb, og merka på meg at jeg ikke var i form. Vondt i hodet osv,... og sliiiiten! Nå er jeg LEI. Hva skal til for å klaffes da dere??? Denne gangen har jeg koblet helt ut, vært en del på jobb, snakket minimalt om forsøket, og tenkt at dette skal gå BRA,.. men ser ut til å gå gale veien igjen,.. snufs....
Glow2011 Skrevet 30. mars 2011 #39 Skrevet 30. mars 2011 Så kjipt!! Blod vil vi jo ikke se på leeenge! Men kan det ikke bare være en hormonell blødning\sprukket blodkar? Det er jo flere her som har blødd på fryseforsøk i det siste, men vært gravide. Synes å ha lest både at progynva+progestoron tilskudd kan gi blødning og at man ikke får mensen før man sluttet på progynova.....men her kan sikkert noen som er mer erfaren svare? Jeg synes ikke du skal gi opp håpet enda :-) Jeg heier på deg! Selv har jeg begynt på rugedøgn 6 og har mye murringer, dragning i lysken, ømme bryst og hyppig vannlating, men regner med det er lutinusen (progestoron) som gjør det. Har jo vært gravid to ganger naturlig, så alt minner jo om de gangene, så jeg kan jo bli smågal av mindre. Kroppen gir signaler som om den er gravid, men hjernen sier det er lutinusen. Så får vi se hvem som har rett om en ukes tid (men regner med jeg sprekker og tester før torsdag ) :-) Gratulerer så mye til dere med positive tester, så herlig å lese at det mulig for oss alle :-)
Hedda39 Skrevet 30. mars 2011 #40 Skrevet 30. mars 2011 Tusen takk for hyggelig svar Glow. Dette er mitt tredje forsøk og har alltid hatt blødning rundt rugedag 8 -9 Og da har forsøket endt negativt.... Nå har jeg mensen smerter i tillegg, så jeg kjennner håpløsheten komme... 3 egg igjen på frys!! Men har nesten lyst til å sette i gang met et ferskforsøk igjen,... få ut friske gode egg!!! Gratulerer til alle dere heldige gravide,..... det blir nok min tur en dag også,...
Tante_Esel Skrevet 30. mars 2011 #41 Skrevet 30. mars 2011 å!! DRITT AURORA!!! føler med deg nå asså! hvis du føler for ferskforsøk, er det kanskje en grunn til det... kanske du trenger nye egg og nye svømmere her hos meg fikk gubben feber samme dagen som han hadde stilt opp med sitt håndarbeid.... og det endte jo med neg fersk og død frys... så har troen på nye ferske egg og svømmere asså!! det er lov å deppe litt nå! stor trøsteklem!
Hedda39 Skrevet 31. mars 2011 #42 Skrevet 31. mars 2011 Det som er så rart er at jeg har knallgode embryo. Alle ble jo befruktet, og alle hittil har overlevd opptining. Legen der sier at dette er optimale befrukta egg,( kan ikke bli bedre),... så da synes jeg det er ekstra trist at de ikke fester seg,- og blir så klart bekymret for at det er noe galt med meg.... Sluttet å blø nå,- var kun den ene gangen i går. Men er ikke rolig av den grunn. Var slik på rugedag 9 sist fryseforsøk, og da ble det jo negativt. Akkurat nå er jeg så lei av ingenting går vår vei,.... Jeg som skulle ha baby i 2011.... UFF....
Glow2011 Skrevet 31. mars 2011 #43 Skrevet 31. mars 2011 Hei igjen :-) Jeg håper fremdeles på dine vegne at du er gravid! Er så mye enklere å være optimistisk på andre sine vegne enn for seg selv. Blir lett værst tenkelige vi henger oss opp i. Det er jo så sinnsykt vanskelig å gå i denne uvissheten. Skulle ønske vi fikk et svar etter 3-4 dager, to uker er jo på grensen til uutholdelig. Jeg er av typen som liker å få et svar, selv om det er negativt, da vet jeg hva jeg har å forholde meg til. Har mistet litt troen i dag, men det er vel kanskje vanlig midtveis i rugingen. Føler at det er litt mindre murring og ømme bryst i dag, selv om jeg er i full jobb og egentlig ikke får tid til å kjenne etter så mye. Men i dag har jeg stoooore konsentrasjon problemer og er ikke helt tilstede, og tankene kretser mye rundt dette for første gang denne runden. Tidligere var jeg slik at jeg tenkte "at i år skal det bli barn", "hadde vært kjekt å få barn samtidig med den og den", "må få barn før jeg er for gammel" og "ihvertfall før samboer er for gammel" (han er eldre enn meg) og tusen andre ting. Men har nå mer funnet roen med at det gjør ingenting om barnet kommer neste år, at ingen andre venner føder barn i samme tidsrom\år, at vi er godt opp i årene, at "alle" har fått barn før meg. Livet ble ikke slik vi tenkte oss på dette området, så da måtte jeg bare slutte å plage meg med alle disse tankene. Slår de rett ned når de dukker opp i hodet :-) For dukke opp gjør de støtt og stadig...Men mamma skal jeg bli på en eller annen måte! Med så mange gode egg er jeg sikker på at det blir din tur snart, og kanskje allerede :-) Men skjønner at det er så forbaska kjipt akkurat nå og det kjennes urettferdig. Sitter nok der om noen dager jeg også, dessverre. Masse gode tanker til deg, ikke gi opp håpet! :-)
ønskejente Skrevet 31. mars 2011 #44 Skrevet 31. mars 2011 Hei, så kom svaret, testet i dag og har nettop fått vite at prøven var " NEGATIV " merkelig dette, for mensen er ikke kommet og ikke føler jeg noe heller, min mann mener de har feil prøve, men akk en skikkelig nedtur dette :-( Lykke till alle med forsøk, prøver igjen i Mai
Tyui Skrevet 31. mars 2011 #45 Skrevet 31. mars 2011 her har mensen å kommet men har jo vært rimlig sikker siden krampene. nå vil jeg ha mer utredning ellers gidder jeg ikke mer. ble gravid to ganger på to forsøk å nå vil ingen sitte etter 7 forsøk.. lurer på om alt er bra etter hks. vil i hvertfall sjekke alt før jeg prøver den siste sjangsen jeg har i gjenn.
lbir Skrevet 31. mars 2011 #46 Skrevet 31. mars 2011 POSITIV BLODPRØVE IDAG =) er såå glad =) ønsker alle dere andre lykke til =)
Hedda39 Skrevet 31. mars 2011 #47 Skrevet 31. mars 2011 Tror jeg har bestemt meg for å teste lørdag morgen. Er ikke testdag før på tirsdag, men på lørdag er jeg hjemme alene, og kan deppe helt for meg selv hvis testen blir negativ. Føler den blir det. Ikke noe mer blod. Lutinus staven er helt hvit, ikke noe progresteron"søl", småømme pupper,... men likevel. alt føles helt likt ut som sist,........ så blir vel en del av mai klubben jeg også!!! Og da har jeg baby i armene om ca et år,.. ja ja,.. det skal jeg KLARE!!!!!! Men jeg håper på et under for oss som ennå ruger,.. hei skikkelig på oss Adine:) Lover å lage den heiagjengen for deg tøffa!!!!!!!!!
Ella35 Skrevet 31. mars 2011 #48 Skrevet 31. mars 2011 Trua er borte... Eggløsningssprøyta er ute av kroppen, og puppene er ikke like ømme lenger, og ørlite spotting er i gang, som det pleier. Håper jeg bruker opp noen av de verste krampetårene nå, så det blir litt mildere når jeg får bekreftet negativt forsøk igjen. Er på rugedag 10, sist kom tanta natt til dag 12, så det er ikke så lenge å vente heldigvis. Ja, det er er krig og tsunamier og verre ting i verden, men for ett lite menneske er det ganske vondt å tenke på at drømmen om en dag å få holde en varm, liten kropp inntil sin sammen med mannen kanskje aldri blir virkelighet...
Tyui Skrevet 31. mars 2011 #49 Skrevet 31. mars 2011 jeg har så vondt i rompa, eller ikke selv rumpo men litt over ved halebeinet og i den ene siden i underlivet. kjennes ut som kramper og det gjør så sinnsykt vondt. hadde det etter jeg satte inn å pluss at jeg går med feber hele tiden. noen som veit hva det kan være eller har hatt det slik selv? skal høre med sykehuset i morgen..
Heeii123 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #50 Skrevet 31. mars 2011 så dumt det ikke gikk med deg heller. du har jo hatt flere fosøk enn meg,så skjønner at du er lei. hardt å gå igjennom dette asså:/ lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå