Heeii123 Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg lurer så på hvordan det går med dere alle sammen?,og den andre tråden var blitt så lang:) Jeg satt inn 16.03, hadde en dråpe blod på lørdag og idag, og testet negativt idag. Skal jo ikke teste før 30,men regner med at dette ikke gikk, så har hatt en super kjip dag.... Så håpte på å høre noen koslige nyheter for dere andre da:)?
Phoenix1 Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Satt inn ett fryse-egg 15. mars. E på rugedag 12 i dag. Fikk satt inn i naturlig syklus, så ingen medisiner før innsetting. Bare crinone etterpå. Mens e ennå ikke kommet (men regner med den kommer litt seinere p.g.a. crinone). Har hatt masse mensmurringer siden onsdag. Trøtt, vondt i korsryggen, murringer i mage, hodepine...men dette kan jo også være crinone.... Skal ta blodprøve på tirsdag... Begynner å bli temmelig urolig og nervøs for testing.... :-/
Heeii123 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 ja skjønner godt at du er nervøs!!!har det slik selv,selvom jeg vet løpet er kjørt nå som jeg har hatt negativ test,og litt blødninger;( ønsker deg lykke til hvertfall:)
Phoenix1 Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Løpet trenger ikke være kjørt vettu. Du kan ha testa for tidlig. Og småblødninger e jo ikke uvanlig. Va det fryse-egg te deg og? Har du brukt noe medisiner etter innsett?
Heeii123 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2011 nei dette var ett ferskt egg, har gått på Lutinus 3 ganger om dagen... huff, jeg visste denne prossesen kom til å bli vond, men ikke så ille som det er nå. Jeg får prøve å tenke at neste gang,så går det:))
Phoenix1 Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Syns ikke du skal gi opp helt enda da. En liten blødning trenger ikke å bety at det har gått galt. Masse lykke til iallefall.
lbir Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Et kjempe forsiktig HURRA.klarte ikke vente,tok test nå,svakt positiv.men kan jo bli lurt av hormoner,men håper dette går bra.blodprøve til fredag =)
Heeii123 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2011 Så bra, håper det går den rette veien:)
Phoenix1 Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Så spennede, Ibir! :) Håper det ikke e hormonene men en liten gullspire som har klamra seg fast. :) Du hadde ferskforsøk ja? Et egg?
vårsol73 Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 negativ test og blødning, så dette har nok ikke gått rette veien . Jeg fikk satt inn ett egg for 11 dager siden. Jeg ble veldig skuffet, har følt meg gravid hele tiden, men det er nok bare progesterontilskuddet som har lurt meg... Krysser fingrene og håper på bedre lykke neste gang (dette var mitt første forsøk). Lykke til til dere andre, håper det går bedre for dere
lbir Skrevet 27. mars 2011 #11 Skrevet 27. mars 2011 Hei Phoenix1 ja hadde 1 fersk forsøk og satt inn 1 egg =) krysser alt jeg har her.klem.
vårsol73 Skrevet 27. mars 2011 #12 Skrevet 27. mars 2011 gratulerer til Ibir Er det ditt første forsøk? Denne prosessen har vært tøffere enn jeg trodde...jeg håper det lykkes neste gang.
lbir Skrevet 27. mars 2011 #13 Skrevet 27. mars 2011 Tusen takk vårsol 73 =) tør ikke juble helt før blodprøven fredag,men krysser alt =) så trist å høre med deg,men har du blødd mye da,er ikke sikkert alt håp er ute enda,har hatt en venninde det skjedde det samme med,men hun testet positivt noen dager senere,og blødde de 2 første mnd..ikke gi opp helt.jeg krysser alt for deg.ja det var mitt 1 forsøk =) klem
vårsol73 Skrevet 27. mars 2011 #14 Skrevet 27. mars 2011 Takk Ibir, hyggelig at du er optimistisk på mine vegne. Dessverre har jeg ingen symptomer nå, så jeg tror nok ikke dette har gått etter planen. Testen var helt utrolig negativ, ikke tegn til strek..... Lykke til for deg ). Hvor gammel er du forresten?
lbir Skrevet 27. mars 2011 #15 Skrevet 27. mars 2011 er 35 så er jo litt opp i årene og,så håper virkelig dette klaffer nå =) jeg har heller ikke merket noe borsett fra ømme pupper,men det er nok hormonene som sitter igjen..jeg skal tenke på deg,og sender deg alikevel baby støv =) klem
vårsol73 Skrevet 27. mars 2011 #16 Skrevet 27. mars 2011 Takk Ibir lykkeønskninger til deg Jeg er 37, og har nok ikke tatt tilstrekkelig innover meg at fruktbarheten går ned med alder... jeg har ett barn fra før (8 år), og ville gjerne vente litt med å få fler, og tenkte jeg hadde et hav av tid, følte meg så frisk&sprek... Når vi prøvde igjen virket det hele nærmest umulig å få til (har prøvd i 1.5 år med x antall pergo kurer). Satser nå på at det lykkes med prøverør.
villevilla Skrevet 27. mars 2011 #17 Skrevet 27. mars 2011 Huff det hørtes ikke nå særlig ut nei.. Skal krysse alt for at det skal gå bra!! Jeg skal teste 04.04 så er enda en uke til.. men aaahh det går så treigt!!! Fortsatt vondt i puppene, oppblåst mage og kjenner det stikker og prikker hele tiden.. Så har jeg begynt å få en dårlig følelse.. Håper ikke det stemmer!! Har så lyst å teste, men prøver å holde ut!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 27. mars 2011 #18 Skrevet 27. mars 2011 Jeg venter ennå i relativt rolig tilstand! Skal teste 31, så nå er det ikke lenge igjen:)
Phoenix1 Skrevet 28. mars 2011 #19 Skrevet 28. mars 2011 Rugedag 13...ingen mens i sikte... på tidligere forsøk som har vært mislykka har jeg fått mensen rundt rugedag 10-11, selv om jeg har brukt progesterontilskudd (crinone)...hååper det at jeg ikke har fått den ennå e et god-tegn...har lyst å ta en test, men tør ikke...vet at jeg kommer til å bli så vannvittig skuffa om det ikke går... i morgen skal jeg ta blodprøve da...så får jo vite det snart uansett.... Hoff...blir tullerusk her...
mum2one Skrevet 28. mars 2011 #20 Skrevet 28. mars 2011 hei jenter. jeg er på dag 11 etter insett og har testet positiv siden søndag!!!!!!!!!!! tok igjen nå for 1 time siden og streken er ganske sterk )) men jeg har hatt litt blødning og er livredd for alt som kan skje (har mistet flere før). men må være bra tegn for at det oppdages så tidlig vel??? skal egentlig ikke teste før torsdag! lykke til alle sammen
Phoenix1 Skrevet 28. mars 2011 #21 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer med positiv test, mum2one!!! :) Så bra!! Mange som har småblødninger tidlig i svangerskapet uten at det betyr noe som helst. Går du på noe støttebehandling? Var det ferskforsøk? Håper jeg kommer etter snart. Må bare manne meg opp te testingen.... :-/
Heeii123 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #22 Skrevet 28. mars 2011 oj gratulerer sååååå mye!! håper alt går bra,og at resten av dere kommer etter med positiv test:) Fikk mensen idag, så må vente helt til mai med fryseforsøk, men da regner jeg med at det går og!!! Krysser fingrene for deg mum2one,dette går bra:)
Hedda39 Skrevet 28. mars 2011 #23 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er av de som ønsker dagene frem mot testing går sakte. Gruer meg sånn til å teste,....... Er på rugedag 6 og kjenner IKKE NOENTING!! Måtte bare få ut litt nervøsitet,.... uff,..
mum2one Skrevet 28. mars 2011 #24 Skrevet 28. mars 2011 TAkk takk alle sammen. Er veldig nervøs men spent alikevel. Har jo enda 3 dager til før Jeg skal ringe klinikken for å si fra. Uff å meg syv, det var leit å lese men vi satse på at det går bra neste gang. Kan du sette in 2 neste gang? Lykke til Phoenix: dette var et frossen forsøk med medisiner, bruker crinone og progynova. Venter spent for å høre resultatene din. Lykke til.
Phoenix1 Skrevet 29. mars 2011 #25 Skrevet 29. mars 2011 Har testa POSITIVT i dag!!!! :) E helt i sjokk her.... Håååååper den klamre seg fast der inne og blir der i 9 mnd. :) Masse lykke til dere andre!! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå