Kenga Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Tidligere i dag kolliderte vi i rundt 40 km i timen. Har vært på ultralyd og ting så normalt ut. Ettersom vi bor nær sykehuset, fikk vi valget mellom å dra hjem eller bli på observasjon.... dro hjem. Lurer litt på hvor ubehaggrensen er for å ta evt ny kontakt....
julebaby<3 Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 jeg tror ubehaggrensen er når du selv blir bekymret. ikke nøl med å ringe. De er der for å hjelpe, og ikke bare ta imot fødene:) jeg kjente ikke liv tidligere denne uka, og jeg ventet i ca 1 døgn før jeg ringte fordi jeg ikke ville plage jordmødrene med mine "små" problemer.. alt var bra, vel og merke. Det som skjedde dagen etter var verst. Jeg var helt ødelagt, slet virkelig med å stå opp, kynnere hele dagen og humøret helt på bunn. Gråt mye og følte meg ikke verdig. Det kom av at jeg hadde bekymret meg sånn dagene før, for ingen grunn egentlig! Eneste grunnen var fordi jeg ikke ville være til bry. nå vet jeg ikke om det er derfor du nøler meg å ringe, men det er verdt en tlf! God bedring og lykke til!
Kenga Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Tusen takk før gode råd. Skal ringe dersom jeg blir usikker
Fødeklar_ja! Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Hadde også en kollisjon i begynnelse av desember, va ca 30-40 km/t, fort nok til at æ blei litt slengt fram mot rattet hvertfall.. Etter kollisjon hadde æ en del ondt i ryggen. Va på ultralyd og der va alt bra heldigvis De sir at babyen e mye treyggere enn vi trur, pga så masse vann som omringe dem. Men føle du dæ bekymra så rnge du dem! Hadde nok gjort det uansett æ, bare for sikkerhets skyld Alt e nok bra skal du se. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå