Gå til innhold

Hvor man velger å fokusere!

Anbefalte innlegg

Vi som er her inne er tidlig gravid, med all den usikkerheten det innebærer.... Men mitt høyeste ønske er at vi skal fokusere på det fantastiske underet som har skjedd og skjer hver dag inni oss! Tenk at inn magen din ligger et lite menneske og vokser! Det er fantastisk det!!!

Man har mange frykter og redsler, og i den siste tiden synes jeg at det har blitt hovedfokus herinne. Trist at noen mister spiren sin, og jeg føler med de det gjelder! Men vi andre må ikke la redselen og fykten ta overhånd! Det går bra for de fleste av oss:) Ha en fin søndag!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143071540-hvor-man-velger-%C3%A5-fokusere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Titter innom fra 3 trimester, og må bare si at jeg er helt enig med deg! Da jeg var i første trimester, fant jeg ut at det ikke var noen vits i å lese innleggene her inne, for det var jo bare negativt fokus! Det virket som om det var en selvfølge at noe skulle gå galt.. men det er det så absolut ikke!! Problemet er at det er de som det har gått galt med man hører fra her inne, og da virker det som om det gjaldt nesten alle og var veldig vanlig.. Ja det skjer en del, men for de fleste går det faktisk helt bra! Hvis ikke ville vi ikke vært så mange på både 2 og 3 trimester:)

Så ignorer litt de negative meldingene her inne, og fokuser på det positive!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...