Gå til innhold

Et spørsmål fra en som ennå er prøver:)

Anbefalte innlegg

Kommer fra bli gravid med et spørsmål til dere:)Denne pp har vi ikke vært så aktiv, fordi jeg har fått en mulighet fra jobben å reise på noe som jeg ikke kunne si nei til, så ville legge prøvingen på vent. Husker ikke om vi hadde sex rundt el tidene. Har prøvd siden september i fjor og hver pp har jeg fått ømme pupper og murringer 1 uke før mens. Men denne gang har jeg ikke hatt noe antydning til ømme pupper. I går fikk jeg kjempe menssmerter, slik jeg får dagen før mens, ikm idag og sitter fortsatt med press nede i magen og føler på meg tr kan komme når som helst. Har ikke test liggende så må vente til imorgen, men nå begynner jeg å lure. Noen av dere som var gravid, hadde ingen symptomer og følte seg ikke gravid. Bare at tr kunne komme når som helst?

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen spesielle symptomer og var 99 % sikker på at jeg ikke var gravid, men det var jeg jo : ) Testet på IKM dagen ifølge mine egne antagelser om når eggløsning var(akkurat en uke siden), sterkt positivt. Hadde kanskje en svak mensfølelse ja.

Nå har jeg heller ikke fått så mye symptomer, bare trøtt, fort sliten og andpusten og noen få svaaaake prikkinger i puppene + veldig lite svaaaake murringer.

Blir spennende å se om du er gravid da! Skal du teste snart?: )

Testet du positivt for en uke siden? Gratulerer!! :)

Hadde du også menssmerter på ikm dagen?

Hvis jeg ikke har fått tr imorgen, kjøper jeg meg en test og tester på tirsdagsmorgen, men føler meg ikke gravid, men har lest litt nå og ser mange som ikke merker noe før etter ikm. Vi hadde sex 1 gang rundt el tidene tror jeg, og begge hadde drukket:P Er vel typisk da d skjer!

Takk! : )

Litt svaaake murringer på IKM dagen hadde jeg. Men ellers er det helt uvirkelig enda : )

I første svangerskap var jeg ikke i tvil, hadde masse vonde murringer og ømme pupper + ingen mens. Så to svangerskap kan være veldig forskjellige tror jeg : )

Lykke til med testing! Så spennende : )

Tusen takk for det, og lykke til med svangerskapet ditt, :)

Løye med hvor forskjellig graviditeter kan være på samme person, men håper du slipper det meste av de "kjipe" symptomene:)

Kansje jeg flytter inn her på tirsdag?!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...