Gå til innhold

Er dette elendig kundeservice av G-sport eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte på torsdag den parkdressen som de nå har på tilbud til 499 kr, jeg hadde ikke gutten med meg men fikk beskjed om at det var bare og få pengene tilbake om dressen ikke passet.

Og dressen passet selvsagt ikke, den var altfor smal i fasong selv om lengden var ok.... Jeg gikk til en annen G-sport butikk i går for og få pengene tilbake da denne butikken er nærmere. G|ubben var på jobb så jeg hadde ikke bil og måtte ta buss. Men på denne G-sport butikken fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk pengene tilbake, de mente at jeg måtte gå på den g-sport butikken som jeg hadde kjøpt dressen i for og få pengene tilbake..For ellers ville den butikken tape penger???

Jada greit nok det men faktumet er at dette er en landsdekkende KJEDE og dette har jeg aldri hørt om. Har selv jobbet i forskjellige kjedebutikker og vi har alltid gitt kunden tilbake pengene så lenge de har hatt kvittering selv om varen ikke var kjøpt i akkurt vår butikk men en annen i samme kjede da selvsagt.

Burde jeg klage???

Skrevet

Nå kjenner jeg ikke oppbyggingen av G-Sport, men om det er franchaise-butikker så stemmer det at den enkelte butikk vil tape penger om man bytter inn varer som er kjøpt i andre butikker i kjeden.

Er det ikke franchaise så er det skit det samme hvor man handler og bytter. Og da ville jeg klagd.

Skrevet

Jeg jobber i en franchaise butikk selv om det er en kjede, og vi gir ikke kunder penger tilbake hvis dem har kjøpt varen i et annet sted. For gjør vi det, betyr det at vi har da kjøpt varen fra kunden.

Skrevet

Jobber selv i en franchise butikk som og er i en kjede. Det stemmer at man kjøper varen av kunden om kunden har kjøpt varen i en annen butikk og vil levere den inn, men man får jo solgt varen igjen, og går da i null. Så ser ikke helt problemet med å gjøre det. Det handler jo bare om å være serviceinnstilt ;)

Skrevet

Hei nå er slik at alle G-sport butikker skal ta inn varer fra alle G-butikker

uansett hvor du har kjøpt dressen din.

de får tilbake en god prosent andel fra gresvig og kan selge den videre senere...slik at det er en vinn vinn situasjon for butikken.

stå på dit eller send mail til kundeservice på Gresvig.

slik at de får kontaktet den aktulle butikken.

Hilsen

Butikksjef G-sport

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...