*mary had a little lamb Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Er løpet kjørt nå? Huff. Skikkelog deppa og bekymret. Positiv test på lørdag, positiv bp på mandag. Vært kvalm de siste tre dagene, kastet opp som en gris etter forkost i går - derfor var sjokket stort da jeg skulle løpe og tisse før vi skulle ut i stad og oppdaget en del Crinonerester med gammelt, brunt blod. Har jeg mistet nå? Ikke vært kvalm i dag. Hvordan finner man ut av dette? Vente til UL i uke 9? Burde mensen komme nå om jeg har mistet? Hvor lenge vil en graviditetstest vise positivt om man mister? Dette var virkelig ikke noe ålright...
shalin Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Det er vel ikke unormalt at det kan være blodrester i crinonekremen? det hadde jeg flere ganger jeg altså. Tror ikke du skal være så bekymret for det,men skjønner veldig godt at du blir bekymret. Ring klinikken i morra,så får du svar på ting,bedre det enn å gå å lure. Masse masse lykke til:-) krysser fingre og tær!
*mary had a little lamb Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Jeg hadde jo en lignede opplevelse på rugedag 5 og 6. (crinonerester med gammlet, brunt blod) Men det rimte jo med festeblødning. Men nå er det jo ingen grunn til at jeg skulle blø? Har hatt en skikkelig stressende uke, med en tragisk ulykke i fam. etc og er redd det kan ha påvirket det hele. Får håpe det er en normal blødning. Sukk.
Tante_Esel Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 ikke bekymre deg!! slimhinnene blir litt såre etter crinone...da kan man få litt brun utflod... så du er nok gravid enda gratulerer med positiv test!!
Phoenix1 Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg tror også du e gravid ennå. Litt blod e jo ikke uvanlig. Spesielt ikke når man går på crinone. Og viss du hadde mistet så hadde du nok blødd mye mer vil jeg tro. Kraftigere enn vanlig mens og. Masse lykke til videre. Klemmer
*mary had a little lamb Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2011 Tusen takk Phoenix. Håper virkelig at spiren har løpet seg fast og blir der til ultimo november. Har legetime torsdag og tenker som så at det uansett ikke er noe jeg kan gjøre fra eller til nå. Men kjenner at drt er lenge og vente på svar. Lover jo godt for deg at det fortsatt ikke er noe tegn til tanta. Krysser alt jeg har for deg. Lykke til. Måtte vi få verdens beste desember!
LykkeligSomMamma Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Hei, har hørt det er helt vanlig. Hadde selv noe rosa et par dager som gikk over. Tror slimhinnene blir sarte av hormoner og alt vi dytter oppi der.
Lille jente Skrevet 29. mars 2011 #8 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har hatt litt lys rosa utflod de to siste dagene, det er ikke som jeg blør mens, men som om det kanskje har kommet en liten rift når jeg har satt crinonen. Hadde du hatt en abort hadde du merket det. Da jeg hadde en spontanabort for noen mnd siden blødde jeg masse. Mer enn en mens. Og jeg hadde også mens smerter. Så du får bare prøve å slappe av og se at dette går så fint så. Gratulerer med et lite frø! Krysser fingrene for deg....
*mary had a little lamb Skrevet 1. april 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2011 Takk for støttende ord og oppmuntringer. Vil jo dette her så sterkt og blir så utrolig bekymra. Men jeg ble litt beroliget av legen min i går (selvom jeg ikke har fått blodprøveresultatet enda), han mente, som ere skriver at dett er helt normalt. I tillegg er jeg superkvalm hele tiden (siste to dagene) brekker meg i tide og utide- så den lille spiren klorer seg nok fast der inne Så fantastisk at det er så mange som har blitt gravide nå. Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå