Gå til innhold

slitsomt!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

la meg starte med at de siste 2 årene har vært lange og kun dreid seg om bonus barna... Men angrer ikke på at jeg har involvert meg såpass som jeg har! det har lønnet seg.

 

Kan jo begynne med begynnelsen!

 

Biomor ble sommeren for ca 2.5 år siden lagt inn på psykriatisk, hvorpå barnevernet etter ønske fra mor og mormor plasserte barna i fosterfam hos mormor.... far var på møter og talte sin sak og hans ønske var seff at de skulle bo her hos oss... men ble ikke hørt..

 

6 mnd senere blir mor "frisk" , er utskrevet og med seg ut derfra har hun en ny mann (truffet han der inne), men barna skal bor hos mormor ett år etter dette, (pga pengene noe mor har innrømmet)

 

mor flytter sammen med denne mannen og blir gravid...

julen dette året er det masse uoverenstemelser og mor flytter barna til seg.

magefølelsen til far og jeg sier at mor ennå ikke er frisk og at den nye mannen er det noe med, noe man ikke helt kan sette fingeren på.

 

Far får advokat på ny året og vil ha barna hit, det første forberedene rettsmøte viser det seg at barnevernet i denne kommunen har sendt bekymringsmld til den komunnen hun bor i, (kommer senere frem at hennes nye manns ekskone har sendt denne)

derfor skal barna bo der til saken der er ferdig, ved neste rettsmøte stod alle på sitt og møte var over på 20 min. det blir rettsak, sakkyndig skal inn i saken osv..

 

under alt dette har vi gravd r\frem mye info om denne mannen... Magefølelsen viste seg å være rett...

han er utenlandsk og har en ekskone og 3 barn med henne og ett barn uteom i hjemlandet.. her i norge har han 2 ekskoner og 1 barn med hun ene, 1 barn med biomor og ett til på vei..

barnet med 1 ekskone har han ikke fått møte på flere år og i retten ble det bestemt at først i år blir det samvær med tilsyn 2 timer 4 ganger i året.

han er alvorlig psykisk syk...

det er noe den sak kyndige og kom frem til i rapporten, han har allerede 2 rapporter på seg, nå 3...

 

vi fikk de midlertidig og mor ville inngå forlik 1 uke før saken...

 

vi fikk de på fars premisser.

mor flyttet da nærmere oss, ryddet ut alle tingene til de 2 barna som bor hos oss nå, flyttet inn i en liten leilighet der det ikke er merr plass til mor, galne mannen og babyen pluss den ene som er på vei..

når barna er der på samvær annenhver helg så må de sove i stuen på en luft madrass...

 

de årene vi har vært sammen og de var her annenhver helg har de allltid hatt eget rom med egne leker og klær. de skal ikke føle at de bare er på besøk selv for en helg mener no jeg.

 

da lurer jeg på: er det rett at disse 2 herlige barna skal sove på en luft madrass?

pga mor valgte mannen forann barna?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg rett og slett så trist av å lese dette. Fy faen, verden er urettferdig! Stå på for å vinne fram deres sak!!! Disse skjønne uskyldige barna fortjener ikke å bli offer for en psykojævel og en egositisk mor proppfull av fokus på egne problemer!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei....

Ja verden er blodig urettferdig...

På toppen av alt nå så saborterer mor barnas aktiviteter om det er noe som skjer de helgene de er der... kamper, kor seminarer med konsert...

de har bodd her i 4 mnd nå og er siste 2.5 mnd de har bodd her.. far kjørte de tidligerer til forrige skolen. ( kunne ikke fortsette der pga total reisetid var 4 timer, og skal de bo fast hos oss bør de jo ha skole og nettverk her.)

siden de begynte her har det vært masse bursdagbesøk og mor styrer fælt og de kan ikke gå, ikke at de skal noe annet men nå er de i startfasen her og vi tenker det er vikig at de får delta nå. og ja det skal sies at det ikke alltid passer mener no litt viktig nå...

 

 

sikker på jeg kunne skrevet flere bøker om de siste 3-4 års hendelser...

utrolig slitsomt, men gir ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får jobbe videre!! Er i omtrent samme situasjon her. nå har ungene bodd her i 1.5 år. De er helt ødelagte, så vi har avlastning gjennom bv, samtaler med bup og ppt hele tida. Skulle ønske de kom hit med en gang ting skar seg, men bv ville gi mor nye muligheter hele tida...

Det gikk utover unga..

 

Lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...