lille_mille Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har et 1.års vikariat i bergen kommue. Det er fra 1.8.10 til 1.8.11. Lurer på om det da er en eller tre måneders oppsigelsestid.
Gjest amandine Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Skal du si opp før vikariatets utløp har du nok 3 mnd med mindre noe annet er spesifisert i kontrakten din?
lille_mille Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2011 det står ikke noe i den. Men da jeg snakka med kontordama i dag mente hu det var en måned men ingen som klarte å svare meg 100%
Arb.ledig husmor Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Hvor lenge ønske du å jobbe da? Trenger jo ikke si opp et vikariat med mindre du e blitt tilbudt om å jobbe lengre.. Ellers e d jo bare t å levere oppsigelsen nå der du kun skriver at min siste dato blir og tre mnd frem..så er du på sikre siden.
lille_mille Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2011 jeg har fått et jobbtilbud fra mai. Så jeg ønsker egentlig at det bare er en måneds oppsigelsestid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå