Julymom2015 Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Ikm 3 april, hadde en SA 10 mars og blødde lite i 4 dager, hcg var ute av kroppen ganske fort.. Nå er symptomene samme som sist ca, klør på puppene, stillinger i magen, tett nese, kvalm spesiellt om natten, skiftende hard/løs mage, ganske trøtt... Tør ikke håpe for mye annet enn at jeg har lagt inn mange aksjer denne uka... Har fortsatt ikke hatt mensen igjen etter SAen... Så er det da mulig og være gravid igjen så fort??? 17 dager etter SA??
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 eggløsningen kommer jo før mensen, så du kan godt være gravid igjen
mer enn bare mor Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 jeg ble gravid rett etter min SA.. hadde ikke mensen.. Er fullt mulig å bli gravid rett etter en SA, men vet ikke hvordan det er med symptomer
Julymom2015 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2011 Jeg tør ikke håpe, men jeg har borti mot akkurat samme symptomer som sist mnd da jeg hadde mistanke om at jeg var gravid, åsså fikk jeg positiv test da, men mista den 10.Mars..:/ blødde kun til og med 13.Mars, og den 11.Mars viste graviditetstestene negativ og legen sa at hcg var ute av kroppen i følge blodprøvene og.. Jeg har først i dag begynt å få ømme bryster, etter syklusen jeg hadde før jeg ble gravid nå sist, så skal jeg ha IKM på lørdag/søndag uke 13.. Jeg har bestemt meg for at jeg tester ikke før den 20.April uansett hva, pga jeg vet det kan ta opp til 6 uker etter en SA før mensen kommer.. Men fastlegen min sa at det tvilte hun på pågrunn av at hcg gikk ned så fort som det gjorde.. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå