Angeleyes00 Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Har hatt uregelmessig mens i noen måneder nå, og siste mens var i slutten av desember. Men forrige helg hadde jeg noe som minnet meg på EL-smerter, så jeg fikk med meg kjæresten og hoppet i høyet I går kveld, altså 6 dager siden EL merket jeg hadde veldig mørk utflod. Da jeg tørket meg kom det rødt slim, ikke helt som mensen, men fortsatt; blod! Yes, tenkte jeg! TR har kommet (etter 3 måneder uten, begynner man å føle seg temmelig hjelpesløs..) Men det blødde ikke slik som det pleier å gjøre. Det virket bare som om det var blodfarget slim! Kan dette være en festeblødning?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Jeg mener egget fester seg etter ca 6 dager hvis det er befruktet, så ja, det kan absolutt være festeblødning slik jeg ser det =) Men nå husker jeg ikke helt 100% hvordan ting er fra sist jeg var gravid, så mye mulig jeg tar feil her også =) =)
Angeleyes00 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Takk for svar Som sagt, så er menssyklussen min helt på bærtur, så det kan jo bare være mensen på gang. Uansett så skal jeg være fornøyd ^^
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 opplevde noe av d samme igår. er ikke sikker på om jeg hadde el forje helg. men hadde mye el slim forje fredag.. torsdag, fredag og lørdag denne uken hadde jeg en del smerter og stikkinger i underlivet. oppblåst om kvelden.. er trøtt og en del mensmurringer. øm i korsryggen og melkespreng følelse i puppene innimellom. har de siste par dagene hatt så lyst til å sorter barneklær. rydde vekk d jeg vet jeg ikke kommer til å bli brukt igjen. vi har en på tre år fra før. idag sorterte jeg klærne og koste meg med å se på alle de små søte klærne.. igår kveld hadde jeg plutselig litt blodtilblandet utflod. bare ved ett dobesøk. å tenkte på festeblødning da det er en uke siden muligens el. veldig uregelmessig syklus. jeg bruker cb fertilitetsmonitor. og den har ikke vist max enda. men lurer på om den ikke fikk med seg el. har lest andre osm den ikke har registrert el men de har testet med andre tester senere på dagen. monitoren vil helst ha morgenurin. å da er d jo ikke sikkert den får med seg max stigningen? jeg har hvertfall hatt høy fra dag 9 og er nå på dag 22.. hvet ei som kun hadde høy den pp hun ble gravid. den hva høy frem til positiv test. så håper OI dette ble langt..
Angeleyes00 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2011 Så spennede! Må være godt å vite sånn ca. når EL er Vi får krysse fingrene for oss!!
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 vet du at du hadde eggløsning forge helg. blodtilblandet slim kan jo også være el slim. når d er blod i el slim er man vist ekstra fruktbar. så kanskje el kom 6 dager senere en du trodde? eller kanskje festeblødning? får håpe på det siste
Angeleyes00 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2011 Er rimelig sikker på at jeg hadde EL for to uker siden. Pleier å kjennes ganske godt for å si det sånn. Har ikke hatt el-smerter eller menssmerter uka her. Har sluttet å blø, så det varte bare i drøye to dager. Tok en CB i går, men den var negativ... Men det er kanskje ikke rart da det bare var 10/11 dpo. Håper jeg Skal ta en RFSU-test på fredagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå