Gå til innhold

I morgen blir det min tur!!!! spennede.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom føden i går pga at jeg har kjent så lite liv.Lå på registering i 20-30min,der var alt fint.Lavt blodtrykk og urin prøven var ikke fin,måtte inn ti dyrkning.(har ikke fått svaret på den enda)

Så fikk jeg beskjed om å vente på legen,ventet over en time...lei var jeg og..hehe.

Han tok en ul pga liten baby,det viste seg at den hadde gått ned til -22% for 14 dager siden var den -12%.

Har vanlig time i morgen til vekstul og skal etter det inn og settes i gang,sjekke modenhet og åpnig.Så får vi se om det blir modningstableter eller at de tar vannet..kommer ann på hvor moden jeg er.I allefall fikk jeg beskjed om å ta med bagen og at jeg skulle legges inn...og ikke minst orden barnevakt..og det er ikke enkelt når besteforeldre jobber...men har heldigvis fått ordent alt.Så nå er jeg spendt på om den lille kommer her i morgen eller på tirsdagen...blir 14 dager før tiden.

Termin er ikke før den 14april.Er så spendt på hva liten den lille er og alt..krysser fingrene for at dette skal gå bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!!

Krysser fingrene for deg, eg oxo!! Og ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

Hei :)

Oj, for en beskjed å få ! Men godt de tar oss på alvor :) !!

Ønsker deg masse masse lykke til , tenk at nå har du snart ditt lille vidunder i armene <3

Skrevet

Masse lykke til med fødselen :) Om et par dager har du nurket ditt :)

Bra de tar det på alvor.

Skrevet

Lykke til! Det blir spennende! Det går nok fint, du får jo god oppfølging! :-)

Skrevet

Lykke til! :)

Min mini var -23% og han var 2160 gr og 44 cm :) En bitteliten prins :)

Skrevet

Å så spennende Aurora! :-))

Håper du får en grei og flott fødsel, og at du får en positiv overaskelse når det gjelder kjønn når du har fått vite begge deler! ;-)

Klem og lykke til med morgendagen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...