Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hun er ingen storspiser derfor introduserte jeg grøt når hun var 3,5 mnd for å se om jeg fikk i henne litt mer mat. Det tok litt tid før hun fant ut at grøt var godt, men nå syns hun det er superdupergodt :-) Tilbyr henne alltid MME før grøten, men vil skjelden ha så mye. Spiser ca en halv porsjon grøt til frokost og ca en halv til hel porsjon til kvelds. Til lunsj vil hun helst ha frukt og vann...Er kjempeglad i vann så gir henne det til grøten også nå, for å få i henne nok væske. Kun på natten jeg får i henne litt MME, drikker da 2 ganger ca 120-150 ml, og på ettermiddag (tenkte å vente med potet/gulrot litt til). Syns det er litt tidlig å få så mye fast føde enda jeg men... jeg må jo få i henne næring, er ikke akkurat noen tjukkas heller... veldig slank jente! Noen tips?
kjærlighetpåpinne85 Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 sønnen min hadde det vanskelig i overgang mellom morsmelk og morsmelk erstatning. Men jeg tok LITT mikroskopisk nugatti på tuten på tåteflasken og da ville han ha. Jeg gjorde dette de 3 første gangene og etterpå sluttet jeg helt og det gikk som en drøm etter det:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå