Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg finner masse fine jentenavn!! Hva synes dere om disse? Om det er poppisnavn bryr jeg meg lite om. Jeg synes barnet skal få et pent navn, om det blir 5 i klassen som heter det samme, så spiller ikke det noen rolle. Har dere tips til flere navn i samme stil? Takk for hjelpa :)

Silja

Maja

Elena

Elina

Anja

Mathilde

Malin

Amalie

Vilma og Alma liker jeg også, men de er opptatt i nær omgangskrets.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143070164-rangering-av-jentenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Mathilde og Amalie: Amalie er et av favorittnavna mine, Mathilde synes jeg bare blir mer og mer koselig :)

2. Silja: Likte godt Silja, litt lettere enn Silje. Vilja er også et navn jeg har fått sansen for i det siste.

3. Maja og Malin: Fine navn, helt ok.

4. Elena og Elina: Foretrekker personlig variantene Helena og Eline, ellers er de vel helt ok.

Anja liker jeg ikke, synes det er litt harry.

Signerer forslagene over her ang Selma og Alva - to av de fineste jentenavnene jeg vet om, de hadde nok tatt førsteplassen hos meg hadde de vært med på lista der :) Mie liker jeg også godt, men det er kanskje ikke helt i samme gate som resten.

Synes det er så mange fine jentenavn selv, veldig vanskelig. Lykke til! :)

Delt 1.plass: Mathilde og Amalie. - Begge er vakre, klassiske, gamle og flotte navn! :-) Kjenner to tvillinger som heter dette.

2. Silja - det synes jeg er så flott! Herlig klang og ikke mye brukt

3. Maja - Ja, det er fint!

4. Elena - mer skikkelig enn Elina synes jeg. Det er jo pent, men ingen storfavoritt hos meg.

5. Elina - det er jo ikke stygt, men det høres litt "hjemmesnekra" ut på en måte. Eline er bedre.

6. Malin - nei, liker ikke så godt. Klarer ikke like dette navnet.

7. Anja - nei, ikke fint.

Ville valgt Amalie, Mathilde eller Silja - uten tvil ;-) Her har du tre veldig flotte navn! Lykke til!

Annonse

Jeg er såå enig med deg ang poppisnavn! Det spiller ingen rolle så lenge foreldrene elsker navnet til barnet sitt :) At det er populært sier bare at mange elsker samme navn :)

1. Amalie - Elsker dette navnet, og håper jeg får en datter som kan hete dette en gang :)

2. Malin - Liker dette også veldig godt! Det er opptatt i vennekretsen, så det kan jeg ikke bruke gitt..

3. Mathilde - Liker dette! Liker nok Matilda hakket bedre..

Maja, Silja og Elina er også nydelige. Anja og Elena liker jeg ikke..

Andre navn jeg liker godt, og synes er i samme sjanger:

Emma, Mathea, Eline, Linnea, Synne, Sofie, Sarah, Nora, Live, Frida, Amanda, Andrea, Elise :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...