Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda...klokkaer sju og vært våken noen timer.... Gledet meg i hele går til å legge meg og sove bort litt smerter og frustrasjon, men det ble en dårlig natt også....

Er så lei....av vondt bekken og rygg, ingen stå- sitte- eller ligge stillinger er gode... Har mistet matlysten og fått kraftig halsbrann også. Og hoster så jeg brekker meg hele tiden. Ribbeina bak er helt ømme etter 7 mnd m hosting. Lille gullet sparker kraftig om dagen, kjennes ut som hun skal komme ut av magen et sted.jeg sprekker snart....

Kjennes ut som jeg er på gråten hele tiden...

Ble mye klaging fra meg, men lurer på om det skal være slik i 6 eller flere uker til.....

Andre som er oppriktig lei?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ti dager til termin, og er nå veldig klar for å føde.

Har hatt bekkenløsning siden uke 8 og to kraftige runder meg infulensa nå. Begynner å bli oppriktig lei nå og gleder meg til å få kroppen min tilbake!!

Søvn er det dårlig med om dagen også.

Skjønner deg godt HI.

Skrevet

Jeg syntes tiden fløy frem til det var 3-4 uker igjen til termin. Men DA kom leia. Ja, bekkenløsninga og halsbrannen og søvnmangelen osv holder på å ta knekken på meg. For ikke å snakke om ventinga. Gleder meg SÅ til å få kroppen for meg selv igjen. Er i dårlig humør, så gubben tar med seg sønnene våre ut av huset ved enhver anledning :)

Det er lov å klage nå på slutten. Det er dessverre ikke annet å gjøre enn å holde ut. Slapp av mest mulig og samle krefter til babyen kommer.

Lykke til!

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene om å være lei! Føler meg så ubrukelig !! Så fort jeg prøver å gjøre noe nyttig, faller jeg sammen av utmattelse etter 5 min... Frustrerende! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...