mi9 Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har ei jente på snart 8 uker.Synes hun sover utrolig lite på dagtid. Som i dag f.eks så sov hun bare i en halv time ene gangen å ikke en time en gang den andre.etter det sovna hun nærmere 21.00. hun er våken et par ganger om natta å får mat.Men jeg ser jo at hun er trøtt,lurer på hvorfor hun ikke vil sove... :s å da har hun fått pupp å rapa godt!
Purr+Purrfect Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Hei du. Min sov så og si ikke i det hele tatt på dagtid fram til nå nylig. Nå er han 3 mnd. Han kunne holde det gående i utrolige 14-16 timer. Nå sover han noen 20-30 min dupper og en lang på ca 2timer i 13-14 tiden. Det kom bare plutselig av seg selv. Samtidig med at han nå vil legge seg kl 19 og sovner ganske fint. Jeg tror bare de må finne rytmen sin og tilpasse seg. Jeg har prøvd alt.. Det var ingenting som fungerte før han fant ut at han ville sove litt mer selv. Jeg må fortsatt gå en tur for å få han til å sove på dagtid, men alt er bedre enn at han ikke sover og blir kjempesliten og grinete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå