Gå til innhold

Beholde, ikke beholde.. ja nei frem og tilbake! :( HJELP!!!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 uker på vei, og er i fast forhold. Begge er over 25, og vi er like usikre begge to. Dette var jo absolutt ikke planlagt i det hele tatt, men nå sitter vi altså i denne kjipe situasjonen der vi må velge. Eller, må vi egentlig virkelig velge? kan vi ikke bare beholde det...? uten å tenke noe om å ikke beholde.. jeg synes det er så fæl tanke jeg...

npå har jeg ikke jobb men jeg har gode referanser og søker raskt slik at jeg får opparbeidet perm.lønn. har ikke jobbet nå pga skolegangen men jeg tar på meg den med jobb og skole frem til eksamen nå. kan jo ikke søke jobb når je blir 4 mnd på vei.. tviler jeg får jobb da!

men, dilemmaet er ikke hvordan jobb situasjon er.. for der står vi faktisk greit. vi har alt vi trenger... men spm er iom vi vil ha et barn egentlig, om vi klarer det?

Fortsetter under...

de aller fleste klarer seg, og de aller fleste lærer underveis, men ingen, og jeg mener ingen! tror jeg har noen sinne angret på barnet de har fått om de var aldri så usikre:)

hva når dagen kommer og du virkelig ønsker deg et barn? det tenkte jeg mye på , da jeg har gått igjennom 3 spontanaborter... ikke så rent lite tøft, og tror ikke jeg hadde taklet å ikke kunne velge selv å få barn på egenhånd, så jeg gav ikke opp, så sitter her nå for 4 gang, og kan ikke vente til fødselen er over, og jeg får møte mitt nye barn, og dele gleder og sorger og herligheten ved å være mor for andre gang.

så om du er usikker, vil jeg anbefale deg på det aller aller sterkeste, og være helt helt sikker, før du evt sku velge abort :)

om de velger abort, er risikoen der for at du angrer og vil få det vondt,

om du beholder, vil du stort sett få masse gleder med tilbehør i vente , og ikke angre....

lykke til :) jeg har selv hatt en abort da jeg var 18 år , og var helt sikker i min sak den gangen, og har aldri angret, men om noen er usikre, så vil jeg ikke anbefale det i det hele tatt.

klem

jeg har et barn fra før av fra et tidligere forhold.. så jeg vil jo aldri være barnløs uansett hva jeg velger nå..

vet det ikke er enkelt for alle å bli gravid når man ønsker det, mange sliter, og kan prøve leeeeeeeeenge..unner ingen den følsen hellr!

jeg kommer ikke til å angre på å beholde barnet, det vet jeg jo, men jeg føler meg jo bare ikke klar!

når jeg ser for meg aborten ser jeg en tid som vil føles som en begravelsesstemning etterpå...og det er jeg jo hvertfall ikke klar for!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg føler bare jeg ikke har så mye å gi enda et barn nå... føler meg helt looser! som ikke klarer å vite helt 100 prosent hva jeg vil.

men du har da vel like mye å gi til et kommende barn som til det første barnet ditt vel :):) :) :)

og ditt barn vil få ensøster eller bror og :)

det er den største gaven jeg kan gi min datter, som gleder seg villt denne gangen, hun ble så ååå lei seg da jeg mistet den ene gangen(hun hadde da fått vite det litt før det skjedde)

hva er det du er usikker på egentlig ? du skriver ikke så mye om det....

det er mye vi kan være usikre på her i verden... men vi lærer jo underveis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...