*Miss Flua* Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er litt frustrert nå kjenner jeg. Etter nesten en uke med nesten positive EL-tester, ble den ikveld veldig positiv! Hadde sex igår, og prøvde å få han til sengs idag og, men han klarte rett og slett ikke å holde den oppe. Og når det først er gjort, er den umulig å få opp igjen.. Spørsmålet mitt er da: tror du det holder med at vi hadde sex igår, eller burde jeg satse på en omgang imorra kveld også? Det er igrunn litt håpløst å få til imorra, ettersom vi jobber motsatt....Ah så tungvindt! Jeg føler lissom at vi mister en hel pp bare på en kveld!!
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Er vel viktigst dagen før EL-testen er positiv, i morgen er antakelig EL-dagen og da er sjansen mindre enn i dag og i går - så høres ut som du har fått lagt inn mer enn nok aksjer =)
*Miss Flua* Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2011 Takk for svar skal prøve å roe meg ned med det er vel uansett ikke så mye å gjøre med det nå.. Første pp etter ma, og kjenner jeg er så veldig klar for at d skal klaffe igjen! *krysser fingrene*
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Kjenner følelsen, hadde første EL etter en SA i uka som var, og teller dager nå.. velkommen til DPO-land!
*Miss Flua* Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2011 Vi får håpe det er som mange sier...at en blir fort gravid etter å ha mista. Krysser fingrene for oss Blir to alt for nervepirrende uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå