Linen Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Eeeeeh, NÅ lurer jeg fælt her... Ok. Gått to kurer på provera. Ferdig med den siste kuren idag, lysebrun utflod i går. På første kuren kom ikke mensen før på dag 3, og da rikelig. I dag morges våknet jeg av sånn intenst smertesug på en måte, og det kom kanskje en spiseskje med brunt/rødt blod med pussig konsistens... Når jeg bytta tampong i stad var den kun brun utflod på den.. Har i hele dag fått sånne smertesug, litt som menssmerter men ikke helt på en måte... Har måtte krøke meg sammen et par ganger, men det er ikke grufullt vondt liksom, bare intenst hvis dere skjønner. Har litt ømme pupper, vært kjempetrøtt (men det kan like gjerne være fordi jeg våkna tidlig da), litt småkvalm, og hadde forbigående halsbrann i stad... Har noen andre hatt sånn? Har prøvd lenge å bli gravid, aldri vært det så har ikke noe å sammenligne med. Samtidig ble jeg skikkelig usikker på om jeg kanskje bør ta en test i morgen, selv om jeg tviler på at jeg kan være gravid.. eller? Råd anyone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå