Gå til innhold

Hvor mye er vogna mi verdt?


handygirl

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min Simo combi vogn, da jeg tror jeg er ferdig med å få barn. Den er fra 2005 og brukt til 2 barn. Den er ikke ødelagt, men litt falmet. Trekket er svart med koksgrått inni skyggen og detaljer.

Hvor mye kan jeg selge den for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var faktisk den prisen jeg tenkte på og evt. slå av 500 kr om noen interesserte kom for å se :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 -1500 kroner, litt avhengig av hvor du bor. Det er lettere å få en god pris om du bor sentralt, rundt Oslo f.eks.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte nettopp min Simo Kombi X-tra fra 2005 for 3000,- og den var DØNN strøken! (og nyoverhalt understell hos forhandler var det også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor bor du? Jeg bor i Vestfold og trenger barnehagevogn etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte, i fjor, en brukt Simo kombivogn fra 2008. Betalte 1500,- inkl. myggnett, handlebag, regntrekk, paraply og Voksipose. Strøken vogn.

Tror jeg gjorde et godt kjøp der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ei Mørk blå simo combi vogn fra 2005.

Veldig fin utgave. Va pittepittepittelitt falmet på kalesjen, men bare vist jeg dro fram "vind/sol" beskytteren, fordi den alltid har vært "rundt" kalesjen. Noe man ikke så vist man ikke lette etter det..

Så og si strøken!

Solgte vogna + Arctic dunpose(1 år gammel) + stelleveske + forholdsvis nytt regntrekk.

2500,- fornøyd selger, fornøyd kjøper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger den ikke for under tusen, da kan jeg likegjerne beholde den selv

- for høy affeksjonsverdi :-)

 

Klarer ikke en gang å bestemme meg for om jeg vil selge den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at du fikk skikkelige svar, og at faktisk noen kjøper en fint brukt vogn!!

Har selv en Simo Combi fra 2005,med vendbart handtak, brukt til ett barn, mørkeblå..Og jeg beholder den heller selv, enn å "gi den vekk!" (Dvs, jeg gir den heller vekk til Ukraina ol, )

Skal legge den ut til salg igjen..Inkludert stelleveske, myggnetting, en liten tynn" madrass" til combidelen og gjerne ein vogndyne...

 

Har også en stellekommode solid heltre, furu...(fra 2005 den også!) Trenger bare ny stellematte, noen hadde sikkert brukt den som den er(matten)... Den var det visst bare å fyre i ovnen med...Ingen vil ha furu nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...