mamma.for.2♡ Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 R-E-S-P-E-C-T! Er aleine hjemme med småen denne helgen da pappaen skulle på tur med gutta. Og jammen merker jeg stooooooooor forskjell! Selvom jeg er vant til å ha henne aleine hele dagen frem til han kommer hjem fra jobb... fy... de siste 3-4 timene på dagen... Knall hardt! Gruer meg stort til nattevakten aleine... og til å måtte ta henne i morgen tidlig igjen... aleine... For all del... Jeg koser meg masse med henne dagen lang... Men å ikke ha noen avlastning på ettermiddagen i to dager... merkes veldig! Og dere aleine mødre som er der ute gjør dette uke etter uke! Jeg tar av meg hatten, bøyer meg i støvet og neier og kneler for dere! Klem til dere!
369?gutt10? Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Sånn tenker jeg også! Og jeg har ikke vært alene med småen i mer enn 5 timer! Når kvelden kommer og man er sliten, så er det så deilig å kan be pappen om å gjøre noen småting så man kan samle krefter igjen. Og det at han kan ta ham om morgenen siden jeg er et skikkelig b-menneske.. Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg alene! Sant det du sier, respekt til alle alenemødre/fedre der ute!
Gjest Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Tusen tusen takk!!! Gjett om det er godt å høre slike ord og ikke bare sure kommentarer. Varmet hjertet mitt hvertfall
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Skriver under på de kloke orden som har bitt sagt over her:) Den tanken har slått meg mange ganger i det siste, at disse fantastiske kvinnene fortjener en stor takk for den jobben de gjør alene med sine barn:) Har også fått et helt annet syne på alenemødre etter at jeg ble mor selv:) Så en varm klem til alle mødre der ute i verden:)
mammaløve Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Har snakket mye om dette både med mine mamma-venninner og med typen. Steike ta dere er tøffe dere alene-mammaer der ute! Baby-tiden er sikkert heftigst, men det er sannelig ikke bare-bare å være alene med en 5-åring heller! Når man er to kan man dele på møter, kakebaking, aktiviteter, kjøring, klesvask, leksehjelp, diskusjoner, frustrasjoner, oppturer og nedturer. All ære til dere som gjør dette alene og er de fantastiske mødrene som dere er!
mamman til Fillip Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Sånne ord varmer veldig! Suger de til meg! Klemmer til dere gode mennesker! Hilsen en veeeeeldig sliten alenemor som drømmer om å få sove lenger enn til kl 7 en dag...
*NordNorge* Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Tuusen takk for d. Å som andre sier, d gjør veeldig godt å få høre
prinsen og mamma Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Tusen takk:-) Fordelen for meg er at jeg vet ikke annet. Jeg har vært alene med prinsen min siden han ble født. Men jeg skal ikke legge skjul på at det er både intenst, slitsomt og litt ensomt til tider. Jeg elsker gutten min mer enn noe, og det veier opp for våkenetter og gråtetokter<3 :-)
*smula* Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Jeg er alene med mine to i helgen. Første helg etter at nr 2 ble født. I går var jeg skikkelig langt nede. Eldste bare trasset og fant selvfølgelig de tidspunktene da jeg var opptatt med amming eller skikkelig all-round bleieskift på minste. Tolmodigheten min var skikkelig på bristepunktet en liten stund. Ikke så lett å være konsekvent med eldste når minste krever oppmerksomheten. Vurderte å ringe den faste barnevakten og høre om eldste kunne komme til dem, men hadde jo så lyst til å få det til selv. Følte meg skikkelig mislykket som mor en liten periode. Heldigvis ble pjokken og jeg "venner" igjen, så kvelden ble ikke helt katastrofe. All ære til dere som er aleneforeldre på heltid. Gleder meg til mannen kommer hjem i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå