lykkelig*** Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Forslag så langt er: Isabel / isabella Tiril Sienna Thomine/Tomine jeg liker også mathilde/ Tilde, Hermine, Ida men de er nedstemt av den andre part..han liker Mille men det er også vekk fra lista.. Vanskelig detta! Noah var enkelt og bestemt i god tid:) Jeg liker Tiril best, mannnen liker Sienna...hehe..kun 4 uker igjen!
Gjest Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Noen andre forslag: Noah og Maria Noah og Hanna Noah og Johanna Noah og Mathilda Er selvfølgelig helt opp til dere, men siden Noah ikke er et norsk navn, burde kanskje lillesøster få et navn i samme stilen? Isabel går også bra til Noah, Sienna like så, selv om jeg personlig ikke liker det navnet. Lykke til med navnevalget!
Giss Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Jeg synes Tiril er utrolig fint! Og i min smak så passer Tiril og Isabel best sammen med Noah. En alternativ metode kan jo være å la de fire navn stå på listen og vente med å ta avgjørelsen til dere har lillesøster i armene. Iblandt løser problemet seg helt av seg selv.... Lykke til med valget!
mammaTkajaÅthea Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Du hadde noen fine forslag.... Isabel, sienna, tomine var de fineste
LilleBitteliten Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Mathilde og Hermine er nydelige, men de er vell ikke alternativer lenger. Av navnene på listen liker jeg Tomine best. Det er veldig fint! Isabel, Isabella og Tiril er greie, men ikke så veldig mye mer. Sienna har pen klang men synes det blir litt "wannabe American".. Heia Tomine
prebs Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Jeg synes Tomine er pent og passer godt til Noah. Tiril er fint, men litt tvilende til om det står så godt til Noah. Sienna er ganske fint og passer også til Noah. Isabel/Isabella liker jeg ikke, men de står ganske bra til Noah. Ville valgt Tomine :-)
sheba83 Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Da hadde vi samme dilemma da Jeg har en sønn som heter Noah og som blir storebror til en liten jente i juni. Vi har nå bestemt oss for et navn, og her i gården blir det Noah og Erica synes det passer til hverandre, pluss at begge navn kan brukes internasjonalt. Isabella synes jeg er utrolig fint navn, vi snuste litt på det og Ariel (Arielle) før vi bestemte oss for vårt navn.
(Oktober) Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Jeg liker bare Tomine - skrevet slik. Av Tiril og Sienna (som er deres favoritter) liker jeg Sienna best. Mille, som mannen din liker, er også veldig fint. Det havner bak Tomine hos meg:)
mamma til twins Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Da liker jeg Tiril best. Det er synd Mathilde er eliminert for det passer også bra. Mathea er et annet navn som også passer bra til Noah. Når det gjelder Sienna, Tomine og Isabella så er ikke det navn jeg ville ha vurdert, men det er jo min smak da.
Cornelianelia Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Tiril er flott. Det er sjarmerende, litt morsomt, søtt, men samtidig tøft og ikke sukkersøtt. Passer også fint til Noah. Tomine er også et koselig navn Isabella er ikke helt min stil. Blir litt voldsomt. Sienna blir for amerikansk for meg. Kan høres rart ut med et norsk etternavn. Selv kjenner jeg disse søskenparene der Noah er storebror: Noah og Iben Noah og Mille
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Tomine passer best til Noah og er i tillegg det fineste på lista Skrivemåten må være uten h. Isabel/Isabella er gyselige, Sienna er for hipt, Tiril er litt for klassisk til Noah hvis du vil ha navn som passer sammen. Hvis det ikke betyr noe er Tiril greit.
lille_morell Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 1. Isabella - kjempe fint! 2. Isabel eller Tiril - fine navn 3. Tomine - helt greit 4. Sienna - nei..
lykkelig*** Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2011 Takk for tilbakemeldinger:) Ble ikke noe klokere gett:)) men flott at de fleste likte alle navnene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå