fløffyløffy Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Lillegull dunker og stanger nedover. Det kjennes tidvis (vel, stort sett hele tiden) som om jeg har noe i kjeden, jeg har stikninger, underlivet er ømt og stadig oftere kjennes det ut som om "noe" har bosatt seg i rompa mi. Det er ubehagelig å gå på do fordi det presser i underlivet og rundt skjeden. Jeg har åtte uker igjen nå og kan ikke huske noe av dette fra forrige gang. Nå er det riktig nok en del år siden og jeg har vel med all sannsynlighet fortrengt det;) Men uansett, er dette noe som kommer til å vare frem til fødselen? Det eneste jeg kan tenke meg er at det er babyen som fester hodet, men er ikke det litt vel tidlig?
Popelko Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Jeg hadde det også sånn for et par uker siden (er 34+3 nå), drev på i noen dager. Vet ikke hva det var for noe, men nå kjenner jeg det hvert fall bare av og til, ikke hver dag heldigvis. Kjennes jo ut som hodet omtrent e på vei ut :s
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Hadde det sånn jeg og for noen uker siden, ca samme som deg. Kjentes ut som hendene til baby vinka ut av ***. I følge JM er det fordi man ikke er like fast i fisken nedi der når man er flergangs, og dermed helt normalt. Kjente ikkeno til dette med nr 1. Er hoodet som skrur seg nedover og tøyer på alt mulig
fløffyløffy Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2011 Godt å høre at det er normalt og at det gir seg etterhvert. Er fryktelig ubehagelig når det kjennes ut som om babyen er på vei ut hver gang man nyser eller pusser nesen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå