Gå til innhold

Vi har funnet en far!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to damer som har to barn fra før. Dvs, jeg har to barn fra mitt første ekteskap. De var bare 5 mnd og 3, 5 år da jeg ble sammen med min nåværende kone, så de kaller henne for mor og meg for mamma. De har et like nært forhold til kona mi som til meg.

Nå er det imidlertid slik at min kjære og jeg ønsker oss å bli foreldre sammen. Vi hadde egentlig tenkt å dra til Danmark og inseminere der, men vi har nølt litt. Det er nemlig en mann vi kjenner veldig godt som har veldig mange verdier og meninger som kombinerer med våre. Han er barnløs og kjæresteløs, og vi har tenkt litt frem og tilbake om vi skulle spørre ham. Han er ikke direkte ung, så dersom han skal få barn i det hele tatt, bør det skje i løpet et par år. Forrige helg tok vi mot til oss, og han sa ja! Vi er euforiske. Det er godt at ungen får en pappa, i og med at de to andre ungene våre har en. Men ikke misforstå! Jeg er helt for at to kvinner eller to menn får barn sammen uten å blande inn en tredjeperson i det hele. Jeg mener bare at dette blir riktig for oss.

Jeg er så glad og spent! Kan ikke vente med å komme i gang! Det er kona som skal få bære frem dette barnet. Jeg er litt sjalu på akkurat det, men jeg har tross alt fått være gravid to ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye til dere begge! Må være en stor glede :)

Skrevet

Hei! Gratulerer, jeg synes det er et godt valg at barnet også får en far dere kjenner og som barnet kan lære å kjenne. En farsfigur selv om barnet har to mammaer:-) Jeg synes det er fornuftig sett fra mange vinkler:-I ikke minst for barnet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...