#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Oi allerede ja.. vel jeg er ikke sjokkert over den, jeg har trodd at det ble snart og fort når de først bestemmer seg. Men det er bra at de følger med og det som er viktig her er at jenta har det bra, og hun er jo så stor nå at hun vil klare seg bra ute i den store verden :-) 2830 poppet inn i hodet mitt, men ta det med en klype salt for jeg har vært ute i snøstorm nå og kan være at hjernecellene fryser litt :-) Tenkte på deg også i går, var du ikke på ny vekst ul da? Athina's verden Nei var ikke på ny vekst ul i går nei,skal inn på mandagen nå på det. Men jeg har kjent svært så lite liv her i går og i dag så var inne på ei registering i dag og fikk ny vekst ul da..og det viste seg at på disse 14dagene har ungen har gått ned fra -12% til -22% og det er ikke noe bra.Så da skal de prøve og sette meg i gang på mandagen,kommer jo ann på hvor moden jeg er...osv,Men skal legges inn da iallefall..så nå prøver vi og orden barnevakt for fullebugger,,....ikke greit når besteforeldre jobber...hehe.Men det ordener seg. Snøstorm ja...ikke snakk...her er det fullt av snø også...vi har vært ute og kjørt snøfres alt to ganger i dag.Kommer sikkert og holde dere oppdaterte på mandagen..noe må jeg ha og gjøre når jeg må være på sykehuset hele dagen..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå