Gå til innhold

Nysgjerrig på hvem som befinner seg her inne;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, har en sønn på snart 5 mnd. Har vært alene helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Og trives veldig godt sammen med gutten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg er en ung kvinne på 27, og har sammen med bf en skjønn liten pike på 4 år. Vi bor fire minutter unna hverandre, og jenta vår ser han daglig forutsatt at han ikke er på jobb. Vi er under planlegging av en mulig nr to siden vi vil at vår datter skal få søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 23 år, har en sønn på 2 år. har han 100% og har vert alene me han siden han var 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år, og har jente på 10 år, jente på 7 år, jente på 4 år, sønn på straks 1 år og kan føde lillesøster hvilken dag som helst nå. Vært her inne i årevis men har i en periode vært ikke-lenger-singelmamma pga samboer (far til de 2 yngste). Tidligere var jeg "singelmamma og jentebanden" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31år og har 6 barn. Jenter på 12 år og 8 år, og gutter på 7 år, 5 år, 2 år og en baby på snart 4 måneder. :) Har vært alene siden jeg ble gravid med sistemann. De tre eldste er hos faren sin annenhver helg og i ferier. De tre yngste har jeg 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...