Gå til innhold

Nysgjerrig på hvem som befinner seg her inne;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 28år har en på 5.5år og en på snart 11mnd+gravid og er 3.5mnd på vei.Vært alene siden testen var positiv med sistemann.Han har hun eldste annen hver helg og minste en natt annen hver helg.

Annonse

38 år, sønn på 8 måneder. Vært alene siden jeg var to måneder på vei. Har 100% omsorg, da far ikke har vedkjent seg farskapet enda (venter på at hen skal få tatt DNA-prøve). Det ser ikke ut til at far kommer til å vise noen som helst interesse for sønnen sin i fremtiden, heller.

25 år, to barn.

Gutt 4 1/2 år, null kontakt med far, han slutta å komme på samvær med gutten da han var 2.. Har aldri vært samboere.

Jente 2 år, fremdeles juridisk gift med pappaen hennes, men er slutt og venter på at han skal finne seg leilighet.

Bor utenfor Oslo.

Annonse

Er 30 år og har ei tulle på 19mnd. Vert alene siden starten men far hadde litt samvær en stund så stillt i nesten ett år. Bf skal starte med samvær 2 timer annenhver uke nå, men tviler på at det vil vare så lenge.

Storkoser meg med lille tulla mi :)

Jeg er 26. Har en datter som fyller 6 år i år. Var alene gjennom graviditeten, flyttet sammen med bf da hun var ca 5 mnd og flyttet fra han igjen da hun var 10 mnd. Sønnen min fyller 3 år i år og faren hans og jeg gikk fra hverandre i fjor sommer. De har utvidet annenhver helg samvær med pappaene og sønnen min har en ettermiddag i uka med sin far. Jeg studerer og det går sånn passe greit selv om jeg fortsatt har litt problemer med å innse at jeg må slutte å prøve å få det til med faren til sønnen min. Jeg liker ikke å være alene, men vet det er helt nødvendig. Ellers har vi det bra!

Hei :-)

Jeg er 32 år, har en sønn på 3,5 år og en datter på 10mnd. Har nettopp gått fra bf, foreløpig bor vi hver vår uke i huset. Er ikke helt enige om hvem som skal ha huset eller hvordan samværet skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...