Gå til innhold

Nysgjerrig på hvem som befinner seg her inne;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er du? Hvor mange barn, alder på barna?

 

 

Her er jeg 24 år, har en datter på 1 1/2 år:) Har henne 100%

Og har vert alene siden jeg var 4 mnd på vei med henne..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 36 år, har en datter på 1 1/2 år. Har henne 100%, og har vært alene siden jeg var ca 5 mnd på vei. Har kun ett barn, hun er det beste som har skjedd meg:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28år har en på 5.5år og en på snart 11mnd+gravid og er 3.5mnd på vei.Vært alene siden testen var positiv med sistemann.Han har hun eldste annen hver helg og minste en natt annen hver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35 år. Har en datter på 11 måneder som jeg har 100% omsorg for (etter fars eget ønske). Har vært alene siden jeg ble gravid (vi var samboere, men han ønsker ikke barn. jeg klarte ikke ta abort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 år har en datter på 2 år og er 19 uker på vei med nr to;)

 

Pappaen er ikke lenger inni bildet,(hans eget ønske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år og har en sønn på 5 måneder. Har han 100%, men far er på besøk av og til. Har vært alene siden han var 3 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 år, sønn på 8 måneder. Vært alene siden jeg var to måneder på vei. Har 100% omsorg, da far ikke har vedkjent seg farskapet enda (venter på at hen skal få tatt DNA-prøve). Det ser ikke ut til at far kommer til å vise noen som helst interesse for sønnen sin i fremtiden, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på snart 3 år,vært alene 100% med han siden jeg ble gravid,bf har aldri hatt samvær pga avstand,er iallefall det han oppgir som grunn ;)

 

Har hatt ny samboer i 10 mnd. nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 31 år og er mamma til en jente på 4 1/2 år. Er hos pappaen sin annenhver helg. Bor i Oslo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år, to barn.

Gutt 4 1/2 år, null kontakt med far, han slutta å komme på samvær med gutten da han var 2.. Har aldri vært samboere.

 

Jente 2 år, fremdeles juridisk gift med pappaen hennes, men er slutt og venter på at han skal finne seg leilighet.

 

Bor utenfor Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, har en sønn på 3 år :) Barnefar har samvær annenhver helg :) Har vært alene hele veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jente snart 27 alene med ei datter på 16 måneder. vært alene siden hun var 4 måneder

. Har samvær med pappen annenhver helg og en dag i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år, har et barn på 1.5 år. Jeg har vært alene fra starten. Samarbeider bra med bf, men overnatting har enda ikke skjedd pga ugunstig arbeidssituasjon. Håper vi kommer i gang med det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Jeg er 21 år. Har en datter på 3 uker i dag. Barnefar stakk da testen viste posetivt... Håper han kommer på banen, men ser mørkt ut. Bor i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 år og har ei tulle på 19mnd. Vert alene siden starten men far hadde litt samvær en stund så stillt i nesten ett år. Bf skal starte med samvær 2 timer annenhver uke nå, men tviler på at det vil vare så lenge.

Storkoser meg med lille tulla mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34 år, har 2 gutter på 3 og 6år. De er hos pappan sin annen hver helg og en dag i uka. Har kjæreste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 21 år og har en sønn på 2 år, har vært alene i ett år nå, er hos pappan annenhver helg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år, har en sønn på 4 mnd. Vært alene siden jeg var 4 mnd på vei. Storkoser meg! Bor i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26. Har en datter som fyller 6 år i år. Var alene gjennom graviditeten, flyttet sammen med bf da hun var ca 5 mnd og flyttet fra han igjen da hun var 10 mnd. Sønnen min fyller 3 år i år og faren hans og jeg gikk fra hverandre i fjor sommer. De har utvidet annenhver helg samvær med pappaene og sønnen min har en ettermiddag i uka med sin far. Jeg studerer og det går sånn passe greit selv om jeg fortsatt har litt problemer med å innse at jeg må slutte å prøve å få det til med faren til sønnen min. Jeg liker ikke å være alene, men vet det er helt nødvendig. Ellers har vi det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her inne :)

 

Er 28 år og har et barn på 4 år. Ble alene da barnet var 2 år. Pappaen har samvær annenhver helg og en dag i uka, og ellers samarbeider vi bra og er fleksible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg er 32 år, har en sønn på 3,5 år og en datter på 10mnd. Har nettopp gått fra bf, foreløpig bor vi hver vår uke i huset. Er ikke helt enige om hvem som skal ha huset eller hvordan samværet skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 21år, alene med sønnen min som er 1år og 2mnd. Jeg har vert alene hele tiden da faren stakk da jeg fant ut jeg var gravid, han er på besøk iblandt men ser sønnen igrunnen veldi lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...