Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde første dag i denne syklusen 4.januar, var til legen i februar og fikk delvis påvist PCO, da jeg har cyster på eggstokkene. Fikk resept på pergotime som jeg skulle starte med dag 4 eller 5 i neste syklus..

Den har jo ikke startet enda, men forrige helg begynte jeg å få en veldig tynn, nesten vannaktig utflod, uten at jeg tenkte mer på det, det fortsatte noen dager til, og på tirsdag og onsdag var det plutselig klart for meg at jeg hadde "EL-slim".

Torsdags morgen "spottet" jeg, og jeg tenkte selvfølgelig at det var jeg som hadde tatt feil og at tanta kom, men så leste jeg et sted på nettet at man kan spotte når man er mest fruktbar.

Samboeren min reiste på jobb på onsdag, og vi hadde sex natt til onsdag, er det en sjanse at jeg kan bli gravid, om jeg nå er så heldig at jeg har hatt EL? Vi har vært prøvere i tre år, så krysser alt jeg har!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg og håper på at det er el du hadde..

Jeg fikk påvisst PCO for noen dager siden og har fått provera og pergotime for å prøve å få fart på syklusene mine (har kun hatt en el og tr siden juli 2010) Jeg hadde el av meg selv i slutten av oktober, men sjekket ikke noe el-slim da (hadde ikke satt meg helt inn i det da) Jeg fikk positiv el-test og kraftige el-smerter så skjønte at det var el jeg hadde.. Dessverre har jeg ikke fått el igjen etter det så nå skal jeg prøve pergotime.. Krysser fingrene for at det virker..

Masse lykke til til deg:) Hadde vært koselig å prate med fler i samme situasjon som meg da dette er ganske nytt for meg..

Skrevet

Nå har det gått 10-11 dager, og jeg har fått ømme pupper, skikkelig PMS og er veldig trøtt og lei det meste (mulig det er vårslapphet da..), regner med at jeg får mensen til neste helg sånn omtrent, hvis den kommer.. Jeg er så spent at jeg nesten ikke greier å tenke på noe annet, og veldig redd for at jeg nok en gang skal bli skuffet, eller enda verre at jeg skal miste for tredje gang, om jeg er gravid.. Sukk..

HI

Skrevet

Det kan jo være graviditetstegn også da:)

Har du testet?

Jeg håper virkelig at du er gravid og at spiren klamrer seg godt fast. Har du barn fra før? Har du mistet de to siste gangene? Krysser fingrene for deg og ønsker deg alt vel.

Jeg tok siste tablett med provera igår og krysser fingrene for at tr kommer i løpet av de nærmeste dagene, slik at jeg kan begynne på pergo og forhåpentligvis få el..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...