Julymom2015 Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg hadde en SA den 10.mars, i følge Blodprøver og g-test har hcg allerede vært ute av kroppen i 2 uker.. Hadde en mistanke om at EL var her denne uka, men de svake EL smertene går ikke bort, stikker og styrer på i underlivet. Jeg er ellers forkjølet igjen sånn som jeg var like før sist graviditet, å i tillegg har jeg ganske vondt når jeg tisser :/ hva skjeeeer med meg ???
Babysyk85 Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Det første som slo meg er at du kanskje har en urinveisinfeksjon. Håper du finner ut av det, for det er sikkert ganske fortvilende å ha det sånn!
Julymom2015 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2011 Jaa? Men jeg skønner ikke hvordan, jeg har jo vært godt påkledd ute, har ikke frøset eller sittet på bakken... Det er ikke vondt heletiden heller, ikke hver gang jeg tisser heller... Kan være vondt en gang daglig åsså kan det gå dager igjen før det er vondt igjen.. Så jeg skjønner ikke...
therma Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Det trenger ikke være at du ikke er nok påkledd eller at du har sitti på et kaldt sted for å få urinveisinfeksjon. Det holder med at du må tisse og ikke går med en gang, på en kald dag. Jeg har sliti med urinveisinfeksjoner og det er fordi jeg har gått og holdt meg for lenge enkelte ganger. Og som du sier så er det ikke vondt hver gang du tisser.... Så ja, det høres ut som urinveisinfeksjon. Om det ikke ga seg om noen dager ville jeg nok kanskje ha sjekket det opp. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå