vårsol73 Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hadde innsetting i uke 11, har i dag testet negativt + (liten) blødning (dag 10), så jeg regner med at løpet dessverre er kjørt for dette forsøket. Kjedelig, har følt meg fravid omtrent siden egget ble satt inn på grunn av progesteronen... Dette er mitt første forsøk, etter å ha prøvd med "naturmetoden" i 1.5 år uten å lykkes. Er det noen som vet hvor lenge man må vente før man evt kan ta neste forsøk??
Tante_Esel Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 har du egg paa frys da= hvis du har det saa kan du nok begynne fryseforsøk paa neste mens... altsaa om 4 uker...spørs litt om klinikken har tid, og evt hvor langt regime du har men du maa ta blodprøven uansett... kan vaere gravid selv om du blør!
vårsol73 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2011 ingen fryse egg og langt regime. Tror det er liten sjanse for graviditet slik ting virker nå dessverre, dette minner ikke om når jeg har vært gravid før...
Tante_Esel Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 ok... da mener jeg at jeg har hørt 3 mens før neste forsøk... husk at alle svangerskap er forskjellige og da, og at du har tilført kroppen hormoner denne gangen... prøven maa uansett tas... ring klinikken paa mandag aa hør naar du kan starte nytt forsøk
vårsol73 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2011 3 mens høres utrolig lenge ut.... uansett, takk for at du er optimistisk på mine vegne , jeg skal ta blodprøven uansett, så får jeg høre hva de sier. Det er rart hvordan de hormoene lurer en, jeg har bare følt meg så gravid (helt til i dag...)
Heeii123 Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Hei du, det samme skjedde med meg idag. er og på dag rd10(regner med dagen etter innsett) men det var ikke mye blod,kanskje en bitte liten dråpe bare på meg,har du blødd mye?. tok test igår,og den var negativ. er det ikke mulighet for at vi likevel er gravide? Er jo noen dager igjen før den 14 dagen som man får beskjed om å teste... jeg håper hvertfall,selv om jeg ikke er like positiv ...
Tante_Esel Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 ja... saann følte jeg det ogsaa forrige forsøk... var helt sikker paa at det hadde gaatt... men nei da... hadde heldigvis et egg paa frys jeg... saa haaper det overlever tining saa det blir insett paa mandag lykke til!
vårsol73 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2011 nei, jeg har ikke blødd mye, satte inn torsdag i uke 11 (er litt usikker hvordan man regner, men regnet da at jeg var på dag 10). Jeg håper jo fortsatt, men er ikke så veldig optimist nå... jeg ble egentlig veldig overrrasket da jeg så blodet, trodde det hadde lykkes (jeg var nok litt overoptimistisk siden det var mitt første forsøk). Lykke til for deg ). Du er jo veldig ung, og det er jo en stor fordel
Heeii123 Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 jeg satt inn onsdag i uke 11. jeg og blei veldig overrasket, så er ganske lei meg. mitt første forsøk, og jeg var helt sikker på at dette skulle gå bra:/ samboeren min har veldig nedsatt sædkvalitet,så selv om jeg er ung,har vi dårlig tid pga han. vi har 5 egg på frys, men dette er dyrt,og en hard prosess.. så håpte jeg skulle slippe å gjøre dette så mange ganger.. Lykke til for deg også)
vårsol73 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2011 da har du jo flere sjanser på vent . Selv om det er mannens sædkvalitet som er dårlig er det sikkert uansett en fordel at du er ung, fordi forholdene hos deg da ihvertfall burde være optimale. Helt enig at det er en dyr og slitsom prosess. Jeg har betalt for tre forsøk, så jeg håper jo det løser seg i løpet av de forsøkene. Mitt problem tror jeg er at jeg ikke har tatt helt innover meg hvor raskt fruktbahet synker med alder.. jeg har ett barn fra før og ble veldig lett gravid da, og tok det som en bekreftelse på at jeg kunne vent i "evighet" før jeg fikk neste barn.... Når jeg endelig bestemte meg for å få et barn til, har det virket som en veldig vanskelig oppgave å få til. Jeg prøver å ikke tenke for mye på dette og bli helt opphengt i det, men jeg merker det er vanskelig fordi mens man holder på med det har så mange ting å passe på. Uansett, lykke til, skriv inn hvis du er gravid da.
Heeii123 Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 ja du har rett, vi har mange forsøk igjen,og mange år:) skal skrive om jeg er gravid, lykke til
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Jeg hadde mitt 1.forsøk i slutten av januar 2010. Det var mislykket siden mensen kom dagen før jeg skulle teste . Jeg startet med 2.forsøk på neste syklus, altså da jeg fikk mensen i mars. Jeg hadde langt regime så da startet jeg så vidt jeg husker å spraye på dag 20 eller noe sånt. Så tida går jo fort... Men kort oppsummert, slik jeg forstår det, så får du mensen nå, og så kan du begynne med neste forsøk neste gang du får mensen. Slik er det ihvertfall i Haugensund ) så framt du ikke må utsette pga en eller annen ferie da...d har jeg opplevd både i forhold til jul og sommer...da går d jo lengre tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå