Gå til innhold

LITT KRISE!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt lutinus på apoteket. De skulle få det inn i dag, og jeg har tatt det rolig ikke tenkt at det skulle bli noen problemer... MEN: det hadde skjedd noe med leveransen/ posten så de hadde ikke fått varene sine. Så da står jeg her UTEN lutinus. Og jeg har kun tabl igjen.

Jeg har crinone liggende. Jeg snakket med en lege i dag,ikke ivf ekspert men jobber på føden. Hun sa at de kunne brukes begge to,..... At de inneholdt likt.

Ingen klinikk å ringe, ingen sykehus tilgjengelige, ingen apotek i omr som kunne hjelpe meg....

Hvis noen har råd så kom med de væææær så snill

Skal jeg ta crinonen i morgen, og satse på at jeg får tak i lutinus på mandag, eller er løpet kjørt tror dere?????+

Er det mulig å være så uheldig. Synes det er noe stress hvert eneste forsøk jeg. Neste gang skal jeg kjøpe inn så jeg har ALT liggende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

I felleskatalogen har Lutinus og Crinone samme ATC-nummer, dvs de er "like". Lutinus har 100 mg progesteron, og Crinone 90 mg. Ville stolt på legen du sankket med, og tatt Crinone i steden.

Jernbaneapoteket i Oslo er døgnåpent, så du kan jo ta en telefon dit hvis du er usikker.

Skrevet

TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSEN takk!!!!!!!

Jeg ringte jernbanetorget apotek og de hadde!!!!!!

da kan jeg ta helg uten å bekymre meg!!

Skrevet

hihi maa le litt av deg søta!! er alltid saa mye dramatikk rundt dine forsøk :) godt at det ordnet seg da!!

slapp naa av i ditt lille hode ;) babye merker naar mor er stressa vettu =0)

GOD HELG!

Skrevet

Godt at du ler vennen,..... Er helt utrolig vettu. Trodde ikke jeg hørte riktig på apoteket i dag,.. ho ho,....men det er alltid drama rundt meg synes jeg , enten det er familietrøbbel, ivf osv,.. men synes jeg kommer litt uforskyldt opp i alt sammen da:):)

Sendt deg en piv også jeg,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...