Athina' Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Gikk og tenkte på deg hele fredagen og i går og spekulerte fælt, og så nysgjerrig nå da siden du ikke har vært her på mange dager :-) Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 har tenkt litt på henn jeg også....her kan nok min dag bli på mandagen eller tirsdag...
Athina' Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2011 Oi allerede ja.. vel jeg er ikke sjokkert over den, jeg har trodd at det ble snart og fort når de først bestemmer seg. Men det er bra at de følger med og det som er viktig her er at jenta har det bra, og hun er jo så stor nå at hun vil klare seg bra ute i den store verden :-) 2830 poppet inn i hodet mitt, men ta det med en klype salt for jeg har vært ute i snøstorm nå og kan være at hjernecellene fryser litt :-) Tenkte på deg også i går, var du ikke på ny vekst ul da?
Marthe21 Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Heei:) Jeg var jo nesten sikker på det, da jeg var kjempe dårlig 23 og 24.. jeg hadde skikkelige murringer, sterke kynnere osv. Dessuten har slimproppen min begynt å gå, sakte men sikkert.. men det kan den jo gjøre lenge før. Men vi får se.. Det blir nok en aprilgutt.. Håper bare han ikke kommer over termin, selv om jeg ikke tror de lar meg gå over ettersom jeg har ekstremt høyt blodtrykk.. koselig at du tenkte på det da..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 å...blir spennede dager for deg også da Marthe...du må ha masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå