Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Dere som har vært der, passer det for barn der? Er det langt fra sentrum? Hva annet kan man gjøre i Larvik?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Det er 16 års aldersgrense i selve spa-delen på Farris Bad, så har du små barn kan du ikke ta dem med på spa. Heldigvis egentlig. Synes ikke barn har noe å gjøre i en spa-avdeling, det er jo ikke noe lekeland liksom. Folk kommer dit for å slappe av og få "rekreasjon". Det får man ikke av at viltre barn leker i bassengene på en måte Men de kan bo på hotellet så vidt jeg vet. Klarte ikke å finne ut av hjemmesiden deres om de har noe spesielle tilbud for barn der da, så det kan jo være lurt å evt sjekke ut det på forhånd. =)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Hadde ikke tatt med barn dit. Er et voksen sted, et flott et sådan også. Dra alene, slapp av og nyyyyyt!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Det er mange barnefamiler som besøker Farris Bad i helgene. Det ligger rett ved siden av stranda. Der er det fint å leke. Ligger rett ved siden av minisenter, med få butikker,spiseplass og matbutikk, utenfor er det husker og sandkasse. Ti min gange til sentrum, kort vei til fantastiske bøkeskogen, og fem min med bil til Stavern =) Så det går kjempefint å ta med barn! Hilsen ei som jobber på Farris Bad =) =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå