Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble så inspirert av en positiv tråd de hadde på 1.tri mens jeg var der, så jeg starter det samme her.

Endelig har vi nådd halvveismerket vi også! Har sett fram til dette lenge!

I tillegg var vi på ord.ul på torsdag, og fikk hilse på prinsessa vår! Det var ingen tvil om at det var ei lita jente, og hun var veldig samarbeidsvillig gjennom hele undersøkelsen. Alt var flott, hun er akkurat som hun skal være!

I dag nytes dagen hjemme med katta. Mannen er på isfisketur med noen kompiser, og jeg har fått vasket kjøkkenet. En hel haug med klesvask er også ferdig. Middagen er klar til å gå i ovnen, og Radio Norge spiller gode gamle klassikere så det rister i veggene på stua.

Hva gjør dere i dag, damer? Ha ei fortsatt fortreffelig helg! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg stappet nedpå med nybakt brød med brunost:)

Mannen er med barna på kino, og jeg har fått ryddet og strøket nye gardiner.

Neste punkt på programmet er å sette meg ut på terrassen og strikke litt på babyteppet. Nå er det vår:)

Skrevet

Vi har vært ute å gått tur i det fine vår været hele gjengen =)

Skal på ordinær ul til Torsda`n så det blir spennende =)

Skrevet

Her vi har vi vært ute og kost oss i finværet. Jentene fikk besøk av 2 veninner og da var vi plutselig 6 små og 1 stor til pizzaboller og pippifilm:) Pappa er på jobb ikveld, så etter at lillebror har lagt seg skal vi ha en liten jentekveld :) Alltid like stas <3

Livet er godt :D

God kveld og helg til alle dere andre her inne ;)

Skrevet

Vi har vært i byen og gjort unna nødvendige ærend. Deretter gikk turen til svigermor for deilig lørdagslunsj og hygge. Nå har vi hatt barne-tv-kos og gutten er på vei i køyen. Deretter blir det rolig kveld og god mat for de voksne. Ha en fin lørdagskveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...